۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳
کد خبر: 82571193
T T
۰ نفر
نماينده آستارا از اختصاص اعتبار براي تكميل استخر ورزشي اين شهرستان خبر داد

آستارا - ايرنا - نماينده مردم آستارا در مجلس شوراي اسلامي گفت: با پيگيري هاي انجام شده، 17 ميليارد ريال اعتبار براي تكميل استخر ورزشي اين شهرستان از وزارت ورزش و جوانان اختصاص يافت كه عمليات اجرايي آن بزودي آغاز خواهد شد.

ولي داداشي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين طرح به لحاظ مشكلات اعتباري راكد مانده بود و تكميل آن با توجه به مستعد بودن جوانان و نوجوانان آستارا در ورزش هاي آبي ضرورت داشت.
وي اظهار كرد: دستگاه هاي اجرايي متولي بايد به محض تخصيص اعتبار مصوب، تكميل استخر ورزشي آستارا را با جديت پيگيري كنند تا به زودي به بهره برداري برسد.
وحيد خاصي پور رئيس اداره ورزش و جوانان آستارا نيز گفت: استخر ورزشي اين شهرستان در مجموعه ورزشي وحدت در 2 سال گذشته ، 30 تا 40 درصد پيشرفت فيزيكي داشته اما براي تكميل به اعتبار كلان نياز داشت.
وي افزود: استخر ورزشي ديگري نيز در دهستان ويرموني آستارا توسط بخش خصوصي با 60 درصد پيشرفت فيزيكي در حال احداث است و پيمانكار مربوطه از بابت اجراي آن طلب دارد كه در صورت تامين تسهيلات بانكي، تا دهه فجر امسال تكميل و افتتاح خواهد شد.
وي ادامه داد: به علت نبود استخر شنا در آستارا علاقمندان به آموزش نجات غريق به شهرستان هاي اردبيل و انزلي مراجعه مي كنند و اگر اين نياز برطرف شود، امكان راه اندازي ورزش هاي آبي نيز در آستارا فراهم خواهد شد.
خاصي پور گفت: نبود استخر در آستارا فرصت استفاده از آب براي شنا را به فصل تابستان و دريا محدود كرده است و اميدواريم با تكميل استخرهاي ورزشي اين شهرستان، زمينه بهره مندي شهروندان و گردشگران از آن در تمام فصول سال فراهم شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعيت در غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان، يكي از 20 شهر گردشگر پذير كشور است.
خبرنگار: عيسي پاشاپور ** انتشاردهنده: كبيري
7124/2007