۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۱
کد خبر: 82571528
T T
۰ نفر

امام جمعه گناباد: راهپيمايي روز قدس نماد همدلي است

۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۱
کد خبر: 82571528
امام جمعه گناباد: راهپيمايي روز قدس نماد همدلي است

گناباد- ايرنا- امام جمعه گناباد گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس نماد همدلي و اتحاد مردم در محكوميت جنايتهاي استكبار جهاني از جمله رژيم غاصب صهيونيستي و تجلي دفاع از مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين است.

حجت الاسلام حسن صادقي نسب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مردم ولايتمدار ايران با لبيك به نداي امام خميني(ره) و تبعيت از منويات رهبر معظم انقلاب بار ديگر با شركت باشكوه در راهپيمايي روز جهاني قدس بصيرت خود را نسبت به ترفندهاي دشمنان و ايادي آنها و نيز حمايت از مظلومان جهان نشان مي دهند.
وي ادامه داد: هر اندازه حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس گسترده تر باشد روحيه مردم مظلوم فلسطين و عزم آنها در مقابله با ددمنشي و تجاوزهاي رژيم اشتغالر قدس بيشتر و در مقابل روحيه مستكبران و رژيم صهيونيستي هرچه بيشتر تضعيف مي شود.
امام جمعه گناباد گفت: ظالمتر از آمريكا و رژيم غاصب صهيونيستي و مظلومتر از مردم فلسطين در جهان وجود ندارد كه بيش از 60 سال گذشته تحت سكوت مجامع به اصطلاح مدافع حقوق بشر در معرض انواع جنايتهاي رژيم اشغالگر قدس قرار دارند.
وي افزود: با توجه به اقدامات تروريستي اخير گروهك تكفيري داعش در مرقد امام خميني(ره) و مجلس شوراي اسلامي حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس ثابت مي كند با گذشت 40 سال از پيروزي انقلاب اسلامي انواع ترفندهاي دشمنان نه تنها خللي در همراهي مردم با آرمانهاي نظام ايجاد نكرده بلكه آن را مستحكمتر نموده است.
او ادامه داد: سپاه پاسداران در پاسخ به اقدامات تروريستي اخير در تهران و با عمليات موشكي عليه مقر فرماندهي داعش در سوريه مباهات و غرور ملي براي ملت ما به ارمغان آورد و همه اقشار جامعه اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالگرا به اين عمليات افتخار مي كنند.
گناباد در فاصله 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: فهيمه نعمتي شهري **انتشاردهنده: حسين كريم زاده
7545/2095/1858