كمیته احزاب حامی روحانی جبهه پیشرفت، وزیران پیشنهادی به رئیس جمهوری معرفی می كند

تهران-ایرنا- دبیر جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت از تشكیل كمیته احزاب حامی حسن روحانی در این جبهه خبر داد و گفت: این احزاب تلاش می كنند تا پایان تیرماه گزینه های پیشنهادی خود را برای وزیران دولت دوازدهم و سایر بخش های اجرایی را به رئیس جمهوری معرفی كنند.

محمدجواد محمدی نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان این كه این پیشنهاد مشاوره ای است، افزود: رسالت جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت پس از انتخابات كمك به دولت و همراهی در مقام مشورتی برای توسعه كشور است.
وی ادامه داد: براساس تصمیم اتخاذ شده و در جهت كمك و تسهیل در تصمیم گیری دكتر روحانی در تعیین یك دولت برخوردار و كارآمد این جبهه با بررسی سوابق گزینه های مورد نظر در تصدی هر یك از وزارتخانه ها و حتی حوزه معاونان رییس جمهوری در تلاش است تا پایان تیرماه كابینه پیشنهادی خود را به دولت معرفی كند.
دبیر جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت یادآور شد: ریاست كمیته تشكیل شده در این جبهه بر عهده مهدی صادق نماینده سابق مجلس و دبیری آن نیز بر عهده اینجانب محمدجواد محمدی نوری است.
محمدی نوری تجربه، تخصص، توانایی و مقبولیت را جزو معیارها و شاخص های انتخاب وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم برشمرد و تاكید كرد: دولت كارآمد و پرتوان ضامن اقتدار، توسعه و پیشرفت كشور خواهد بود.
وی افزود: این اقدام در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر وحدت و وفاق است و معتقدیم در این خصوص باید به خواست رهبری و ارایه مردم توجه كرد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با كسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای در انتخابات روز 29 اردیبهشت ماه سال جاری، به عنوان رئیس جمهوری دوازدهمین دوره برگزیده شد.
مراسم تنفیذ حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی توسط حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب 12 مردادماه 96 در حسینیه امام خمینی (ره) و با حضور سران قوا و جمعی از مقامات لشگری و كشوری برگزار می ‌شود.
همچنین مراسم تحلیف حكم رئیس‌ جمهوری در مجلس شورای اسلامی در روز پانزدهم مرداد برگزار می شود.
سیام*9254**1336 خبرنگار: سجاد خسروانیان**انتشار: مهرنوش خانزائی
۰ نفر