۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۴۵
کد خبر: 82573211
T T
۰ نفر
استاندارخوزستان مردم را به شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت كرد

اهواز- ايرنا - استاندار خوزستان طي پيامي مردم شريف خوزستان را به شركت پرشور در راهپيمايي روز قدس دعوت كرد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومي استانداري خوزستان غلامرضا شريعتي طي پيامي از همه مردم شريف خوزستان دعوت كرد تا با حضور گسترده خود درراهپيمايي روزجهاني قدس از مردم مظلوم فلسطين در برابر رژيم اشغالگر قدس اعلام حمايت كنند .
دراين پيام بااشاره به سخن امامراحل مبني بر اينكه روز قدس روزجهاني است، روزي نيست كه فقط اختصاص به قدس داشته باشد بلكه روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است ، اضافه شده: هر سال در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به روزي اختصاص دارد كه مي توان آن را دفاع از مظلومان جهان و مقابله با مستضعفين با مستكبرين ناميد ، قدس تنها به سرزمين فلسطين تعلق ندارد بلكه تمام مسلمين جهان آن را به عنوان ارزش و پايبندي خود به اسلام قبول و برآن اصرار دارند .
روز قدس و سرزمين فلسطين امروز نماد مظلوميت است،نماد كشوري است كه سال هاست مورد ظلم و ستم قرار گرفته و با استقامت و پافشاري خود و برخي كشورهاي دوست همچون ايران اسلامي توانسته است جايگاه خود را در سطح جهان و منطقه به دست بياورد و فرياد مظلوميت خود را به گوش جهانيان برساند.
درادامه آمده است ،رژيم غاصب صهيونيستي كاري جز اختلاف و اشغالگري نداشته است اكنون مأمن داعش جنايتكار و گروههاي تكفيري شده است. با تامين اسلحه و مهمات تروريست هاي نيابتي منطقه جهان اسلام وقتي كشورهاي ديگر را و اخيرا كشور عزيزمان ايران اسلامي را دچار جنگ و خون ريزي كرده اند امروز مجالي براي مشروعيت و حيات ندارد.
اين پيام مي افزايد ، مردم عزيز جمهوري اسلامي ايران مانند گذشته همواره پشتيبان و حامي كشور فلسطين و ساير كشورهاي آزاده جهان هستند و توانستند ثابت كنند مي توانند براي رهايي از ظلم و ستم مردم ستم ديده كارهاي بزرگي انجام دهند.
اينجانب ضمن گراميداشت روز قدس از مردم شريف و فهيم خوزستان براي حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت مي نمايم و اميدوارم صداي مظلوميت مردم فلسطين را به گوش جهانيان برسانيم تا جهان و منطقه اي عاري از جنگ ،خشونت و حملات تروريستي داشته باشيم.
7165/6002
خبرنگار: حميدرضا ترابي فرد **انتشار دهنده : كبري آقازري