۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۳۱
کد خبر: 82573263
T T
۰ نفر
روز قدس جلوه ای غرورآفرین از وحدت مسلمانان برای مبارزه با ظلم است

كیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش با دعوت از ساكنان و گردشگران كیش برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت : این روز جلوه ای غرورآفرین از وحدت مسلمانان برای مبارزه با ظلم است.

به گزارش ایرنا از سازمان منطقه آزاد كیش ، در این پیام آمده است :مردم با حضور خود در این راهپیمایی با شكوه، حمایت همه جانبه خود را از مظلومان بی دفاع فلسطین اعلام كنند.
وی روز جهانی قدس را روز دفاع از حقوق انسانی تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود: در سالهایی كه زنان و كودكان بی پناه فلسطین از زورگویی رژیم غاصب صهیونیستی در رنج و عذاب هستند، اندیشه بلند حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارك رمضان، به نام روز قدس این روز را به میعادگاه مسلمانان جهان برای اعلام انزجار از جنایات صهیونیست ها و حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین مبدل ساخته است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است : مسلمانان بیدار جهان امسال با شكوه تر از همیشه در روز جمعه 2 تیر مصادف با 28 رمضان با حضور یكپارچه در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین و سایر مسلمانان بی دفاع در كشورهای اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی و اسرائیل غاصب را محكوم می كنند.
مونسان با تاكید بر اینكه این روز بزرگ، جلوه غرور آفرینی از وحدت و همدلی مسلمانان جهان برای مبارزه با ظلم و استبداد خواهد بود اظهار داشت: ساكنان مومن جزیره كیش كه با حضور گسترده در عرصه سیاسی و اجتماعی همواره حامی انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی هستند ،امسال نیز با حضوری با شكوه در راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه صهیونیست ها اعلام می كنند و مبارزات مردم مظلوم فلسطین و رشادت های شهیدان مدافع حرم را ارج می نهند.
وی ابراز امیدواری كرد راهپیمایی روز جمعه دوم تیر ماه با حضور حداكثری هموطنان روزه دار و متعهد در ایران اسلامی و مسلمانان سراسر جهان و حمایت معنوی آنها موجب دلگرمی برادران و خواهران مسلمان در فلسطین اشغالی بوده و آنها را برای ادامه مبارزه علیه اشغالگران مصمم تر سازد.
به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارك رمضان توسط امام خمینی (ره) در حمایت از ملت فلسطین، به نام روز جهانی قدس نامگذاری شد.
جزیره كیش جزیره كیش با مساحت 91.5 كیلومتر مربع در فاصله 18 كیلومتری كرانه جنوبی ایران در استان هرمزگان واقع است.
1641/ خبرنگار و انتشار دهنده : امیر برزی