۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳
کد خبر: 82573682
T T
۰ نفر
اختصاص 500 میلیارد ریال برای دوبانده كردن محور مه ولات - گناباد

تربت حیدریه - ایرنا - نماینده تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی اعلام كرد: 500 میلیارد ریال اعتبار برای دوبانده كردن محور مه ولات - گناباد اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا سعید باستانی، چهارشنبه شب در شورای اداری شهرستان مه ولات گفت: این رقم برای ساخت، مرمت و دوبانده كردن این محور 17 كیلومتری اختصاص یافته كه كار آن توسط پیمانكار آغاز شده و باید در 2.5 سال اجرا شود.
وی با اشاره به نرخ پایین بیكاری در مه ولات بیان كرد: مه ولات در شاخص بیكاری وضعیت مطلوبی نسبت به استان و كشور دارد و اگر ادارات برنامه ریزی مناسبی برای اشتغالزایی داشته باشند می توانیم ریشه كنی بیكاری را در شهرستان جشن بگیریم.

** سپاه به داعش سیلی زد
باستانی با تقدیر از عملیات موشكی سپاه پاسداران علیه مواضع داعش، گفت: سپاه پاسداران نخستین سیلی را به گروه تكفیری داعش زد كه یقینا اگر اقدامات بیشرمانه آنان در قبال ایران ادامه یابد، این حملات دوباره تكرار خواهد شد.
وی افزود: ایران اسلامی توانست با این اقدام و امتحان دوباره موشك های نقطه زن خود تا مسافت 650 كیلومتری، قدرت نظامی خود را به رخ دنیا بكشد.

** پلیس خودروهای متخلف اداری را توقیف كند
فرماندار مه ولات نیز در این نشست با انتقاد از برخی ادارات در استفاده از خودروهای دولتی در ساعات غیركاری و خارج از محدوده این شهرستان، بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات از سوی دستگاهها تاكید كرد.
مسعود رنجبر افزود: پلیس موظف است كلیه ماشین های اداری، اعم از پلاك دولتی یا شخصی را كه فاقد برگه ماموریت هستند، متوقف و به توقفگاه منتقل كند.

** تخصیص 100 درصدی اعتبارات مه ولات در سال گذشته
فرماندار مه ولات گفت: سال گذشته اعتبارات این شهرستان كه برای 17 طرح عمرانی منظور شده بود به طور 100 درصد تخصیص یافت.
رنجبر از تصویب اعتبار 4.5 میلیارد ریالی برای سالن زورخانه شهر فیض آباد با پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس خبر داد و از وی خواست تا برای دریافت اعتبار برای خانه كشتی مه ولات نیز مساعدت و پیگیری كند.
فیض آباد، مركز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 كیلومتری مشهد قرار دارد.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132