۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۱
کد خبر: 82574141
T T
۰ نفر
فرماندار بجستان: روز قدس ميراث امام خميني(ره) براي اتحاد مسلمانان است

گناباد- ايرنا- فرماندار بجستان گفت: روز جهاني قدس ميراث ارزشمند، موثر و ماندگار امام خميني(ره) براي اتحاد و بصيرت مسلمانان در مقابله با سياستهاي خصمانه مستكبران از جمله رژيم غاصب صهيونيستي است.

حسين ابراهيمي كردياني روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ميراث ماندگار بنيانگذار فقيد انقلاب اسلامي در نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهاني قدس نقش مهمي در بصيرت افزايي مسلمانان در حمايت از مردم مظلوم و بي دفاع فلسطين و محكوميت جنايتهاي رژيم غاصب صهيونيستي داشته است.
وي ادامه داد: روز جهاني قدس تنها منحصر به ايران نيست بلكه به عنوان دستاورد مهم نظام جمهوري اسلامي موجب خيزشهاي ضداستكباري و بيدارگرايانه در كشورهاي اسلامي عليه مستكبران و رژيم اشغالگر قدس شده است.
او گفت: به بركت روز جهاني قدس امروز فريادهاي ضداستكباري و دفاع از مردم فلسطين و آزادي بيت المقدس به صداي واحد در كشورهاي اسلامي و غيراسلامي تبديل شده و همه آزاديخواهان جهان با حضور گسترده در اين راهپيمايي برائت خود را از استكبار و رژيم غاصب صهيونيستي و حمايتشان از مردم مظلوم فلسطين اعلام مي كنند.
فرماندار بجستان افزود: مردم با حضور گسترده خود در راهپيمايي روز قدس بار ديگر ثابت مي كنند كه ترفندهاي دشمنان و عوامل مزدور وابسته به آنها نه تنها خللي در همراهي مردم با آرمانهاي نظام جمهوري اسلامي وارد نمي كند بلكه آنان منسجمتر از گذشته در صحنه حضور خواهند داشت.
خبرنگار: فهيمه نعمتي شهري **انتشاردهنده: حسين كريم زاده
7545/2095/1858