فرمانده انتظامي خوزستان:حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز قدس پاياني بر ياوه گويي هاي استكبار است

اهواز- ايرنا- فرمانده انتظامي خوزستان گفت: حضور گسترده مردم در راهپيمايي روزجهاني قدس ضمن حمايت از مردم فلسطين، پاياني براي ياوه گويي هاي استكبار و رژيم صهيونيستي است.

سردار محمدرضا اسحاقي جمعه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس در اهواز اظهار كرد: مردم ولايتمدار خوزستان همزمان با ديگر نقاط جهان همواره در اين روز بزرگ حضوري پرشور و حماسي در صحنه دارند و در حمايت از مردم مظلوم فلسطين هيچگاه عقب نشيني نكرده اند.
وي افزود: دنياي استكبار همواره به اين حضور ميليوني مردم در سراسر جهان بخصوص در ايران اسلامي حساسيت زيادي داشته چون اين حضور پرشور درابعاد مختلف تاثيرخود را بر دشمن خواهد داشت.
فرمانده انتظامي خوزستان ادامه داد: حضور مردم در صحنه تاييدي بر سياست نه شرقي نه غربي است و مردم در اين روز بزرگ و حماسي به نظام سلطه و استكبار نه گفته و هرگونه جنايت عليه مظلومان در سراسر دنيا را محكوم مي كنند.
وي تصريح كرد: دشمنان ايران اسلامي سال هاست كه با تبليغات منفي سعي دارند حضور مردم را در اين صحنه ها كمرنگ جلوه داده و با تهديدهاي خود رعب و وحشت در دل مردم بيندازند اما مردم ولايتمدارايران ثابت كردند بيدي نيستند كه با اين بادها بلرزند.
سردار اسحاقي گفت: اگرچه مدتي پيش دشمنان تكفيري سعي داشتند ايران را ناامن كرده و رعب و وحشت در ميان مردم ايجاد كنند اما حضور پرشور مردم در مراسم تشييع شهداي مجلس نشان داد كه ناامني در ايران مفهومي ندارد.
مراسم راهپيمايي روزجهاني قدس در آخرين جمعه ماه رمضان همزمان با سراسر كشور در اهواز برگزار شد و مردم ولايتمدار اين شهرستان با سردادن شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل حمايت خود را از مردم فلسطين اعلام كردند.
امام خميني (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامي هوشمندانه آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را به عنوان «روز جهاني قدس» نامگذاري كردند و اين روز را روز مقابله مستضعفان با مستكبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند كه دراين روز همبستگي خود را براي حمايت از حقوق قانوني مردم مسلمان فلسطين به نمايش بگذارند.

7152 /6002 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده : كبري آقازري