۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶
کد خبر: 82579329
T T
۰ نفر
دستگیری سارقان طلا در دزفول / كشف سه كیلوگرم طلا از سارقان

دزفول - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با انهدام یك باند سارق طلاجات و زیور آلات در دزفول ، مقدار سه كیلوگرم طلا و جواهر سرقتی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال كشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار محمدرضا اسحاقی روز چهارشنبه در تشریح اقدام پلیس برای شناسایی و دستگیری این سارقان افزود:چندی پیش در یك سرقت مسلحانه در دزفول بیش از سه كیلوگرم طلا از یك شهروند به سرقت رفت.
وی اظهار كرد:در پی این حادثه با توجه به اهمیت موضوع ،دستگیری سارقان در دستور كار ماموران پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح كرد:كارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده همچنین استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی 2 نفر كه قصد فروش مقداری طلا را داشتند شده كه این افراد با كمك منابع محلی حین معامله دستگیر شدند.
سردار اسحاقی افزود: با انجام تحقیقات تكمیلی مشخص شد این 2 متهم طلاجات را از عامل اصلی سرقت برای فروش تحویل گرفته كه بلافاصله پس از هماهنگی قضایی ، ماموران پلیس سارق اصلی را به همراه 2 همدست دیگرش در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر كردند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت:در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند پنج نفره بیش از سه كیلوگرم طلا و زیور آلات سرقتی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال و نیز 200 میلیون ریال وجه نقد همچنین یك قبضه اسلحه كمری به همراه مقداری فشنگ كشف شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به معرفی اعضای این باند به مراجع قضایی و تحویل طلاجات به مالباخته اظهار كرد:پلیس خوزستان هرگز اجازه اعمال مجرمانه را به افراد سودجو و فرصت طلب كه بخواهند آرامش و امنیت شهروندان این استان را سلب نمایند را نداده و با قدرت و مطابق قانون با آنان برخورد خواهد كرد.
6068
خبرنگار و انتشار:محمدعلی فریدپناه