۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۴۳
کد خبر: 82579739
T T
۰ نفر

'بخوان به نام گل سرخ' وارد بازار كتاب شد

۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۴۳
کد خبر: 82579739
'بخوان به نام گل سرخ' وارد بازار كتاب شد

اهواز ـ ايرنا ـ مجموعه داستان 'بخوان به نام گل سرخ' تاليف غلام عباس اماني از سوي نشر ميراث ماندگار در 80 صفحه با تيراژ يك هزار نسخه وارد بازار كتاب شد.

مولف اين كتاب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين كتاب با 20 داستان كوتاه، آميزه‌اي از خاطره و داستان است كه در شرح احوالات علامه شيخ شوشتري به نگارش در آمده است.
وي با بيان اين كه درباره شيخ شوشتري كتاب‌ها و مقالات بسياري نوشته شده است توضيح داد: در اين اثر سعي شده كرامات شيخ به صورت داستان‌هاي جذاب دربيايد تا براي خواننده جذابيت داشته باشد.
اماني ادامه داد: همه داستان‌ها اين كتاب در عالم واقع رخ داده اند و تخيلي نيستند و اصالت، اصل ماجرا و حفظ امانت در آن به صورت كامل رعايت شده است.
وي خاطرنشان كرد: بسياري مطالب اين كتاب را از طريق تحقيق ميداني و استفاده از منابعي همچون كتابهاي 'سوگ آفتاب'، 'يادي از شوشتر'، 'ستاره درخشان شوشتر'، 'خاطرات و كراماتي از خاندان شيخ' ، 'جلوه فضل و فضيلت' و 'آفتاب شوشتر' به دست آوردم.
اين نويسنده مجموعه شعر 'عروس آفتاب' (1381)، مجموعه داستان 'عشق سال‌هاي جواني' (1381)، مجموعه شعر 'داد از غم تنهايي' (1379) و مجموعه شعر 'براي آسمان چشم هايم' (1379) را در كارنامه خود دارد.
به گزارش ايرنا محمدتقي شوشتري معروف به علامه شوشتري يا محقق شوشتري، كه در بين مردم شوشتر مشهور به شيخ شوشتري و حاج شيخ بود، يكي از علما و دانشمندان معاصر است كه در ساحت حديث‌پژوهي خدمات ارزنده و بي‌سابقه‌اي انجام داده‌است.
7164/6002
خبرنگار: عاطفه جوادي**انتشاردهنده : كبري آقازري