۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۵۳
کد خبر: 82583727
T T
۰ نفر
تاكیدفرماندار آستارا برلزوم تكمیل به موقع طرحهای عمرانی این شهرستان

آستارا - ایرنا - فرماندار بندر آستارا بر لزوم تكمیل به موقع طرح های استخر شنا و چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت این شهرستان تاكید كرد.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجكش در بازدید از طرح های در حال اجرای آستارا افزود: یكی از راه های مهم در تكمیل زیرساخت های ورزشی، واگذاری طرح ها به بخش خصوصی است.
وی اضافه كرد: باید با ارائه تسهیلات ارزان قیمت و تسریع روند پرداخت آن، سرمایه گذاران را در ایجاد فضاهای ورزشی مشاركت دهیم.
وی اذعان داشت : شهرستان آستارا با وجود برخورداری از قابلیت های ویژه در ورزش های عمومی و حرفه ای متاسفانه از زیرساخت های مناسب برخوردار نیست و طولانی شدن روند احداث استخر شنای این شهرستان، به جز اتلاف سرمایه های مادی و انسانی، ثمر دیگری نداشته است.
رنجكش با تقدیر از بخش خصوصی برای ایجاد استخر و مجموعه چند منظوره ورزشی در روستای ویرمونی آستارا خواستار مساعدت لازم بانك ها و مسئولان استان در پرداخت تسهیلات و كمك به تكمیل این طرح شد.
وی تصریح كرد : امسال برای تكمیل این طرح ها تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و از اداره كل ورزش و جوانان استان نیز انتظار داریم در رابطه با تكمیل طرح های یاد شده تعیین تكلیف كرده و زمینه بهره برداری آنها را در زمان مناسب فراهم كند.
فرماندار آستارا افزود: در صورت جدیت در اختصاص اعتبار كافی از سوی اداره ورزش و جوانان استان برای تكمیل طرح های استخر و چمن مصنوعی زمین فوتبال آستارا، اعتبار شهرستانی نیز به همین منظور اختصاص خواهد یافت.
عملیات ساخت استخر سرپوشیده آستارا در زمینی به مساحت یك هزار و 57 متر مربع از سال 86 در مجموع ورزشی وحدت این شهرستان آغاز شد . طرح ایجاد چمن مصنوعی زمین فوتبال مجموعه ورزشی وحدت آستارا نیزز با مساحتی بالغ بر هفت هزار و 140 متر مربع در حال پیگیری است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشكار در 35 هیات ورزشی در این شهرستان ساماندهی شده است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی ** انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030