۴۰ میلیارد ریال اعتبار به تجهیز ورزشگاه آستارا اختصاص یافت

آستارا - ایرنا - نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز امکانات و راه‌اندازی سیستم روشنایی ورزشگاه وحدت این شهرستان اختصاص یافته است و این مجموعه ورزشی در سال آینده امکان میزبانی لیگ‌های کشوری را خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا مرحبا روز شنبه در بازدید از ورزشگاه وحدت آستارا افزود: در سالیان گذشته این ورزشگاه بدون رختکن، آب، برق، گاز و فنس مورد استفاده قرار می گرفت اما در یک سال گذشته کمبودهای مذکور جبران شده است.

وی اضافه کرد: زمین های مردابی اطراف ورزشگاه شن ریزی و تسطیح شده و با توجه به نیاز ورزشگاه به هزار لوکس (واحد شدت نور) برای روشنایی، عملیات نصب دکل های برق آن آغاز شده است.

وی بیان کرد: به زودی اعتبار ساخت فاز دوم سکوهای ورزشگاه تامین خواهد شد و تجهیز این مجموعه ورزشی از مطالبات شهروندان و بخصوص دوستداران فوتبال است.

مرحبا ادامه داد: در سال گذشته چهار قطعه زمین از اراضی تحت تملک اداره ورزش و جوانان برای ایجاد زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستاهای بیجاربین، ویرمونی، عنبران و عباس آباد اختصاص یافته بود و اکنون تجهیز آن زمین ها آغاز شده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: از حدود ۲۰ سال قبل ساخت استخر سرپوشیده ورزشگاه وحدت آغاز شده اما با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تکمیل نشده است و عملیات اجرایی آن به قدری طولانی شده که سازه فلزی آن تعویض شده است.

او افزود: به دنبال پیگیری های انجام شده، وزارت ورزش و جوانان تاسیسات مورد نیاز استخر را خریداری کرده است و این پروژه تا پایان سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha