۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۴
کد خبر: 82585970
T T
۰ نفر
پورتال روابط عمومي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس رونمايي شد

تهران - ايرنا - رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با حضور در بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس، در مراسمي پورتال روابط عمومي اين بنياد را رونمايي كرد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از سپاه نيوز؛ پورتال روابط عمومي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس به منظور اطلاع مخاطبان از آخرين اخبار بنياد، معاونت ها و مراكز ستادي، سازمان ها و مراكز وابسته، ادارات كل حفظ اثار استان ها و توليدات آن ها، يادمان ها و مراكز فرهنگي دفاع مقدس سراسر كشور و… افتتاح شد.
علاقمندان مي توانند با مراجعه به آدرس www.bonyaddefa.ir و يا www.bonyaddefa.com به پورتال روابط عمومي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس دسترسي پيدا كنند.
براساس اين گزارش، سردار سرلشكر پاسدار محمد باقري با حضور درساختمان بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس از نمايشگاه عملكرد و دستاوردهاي اين بنياد و سازمان‌هاي تابعه بازديد كرد.
سرلشكر باقري در اين بازديد در جريان فعاليت بخش‌هاي مختلف بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس قرار گرفت.
سردار بسيجي بهمن كارگر رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس كه در اين بازديد، رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح را همراهي مي‌كرد، توضيحات لازم در خصوص سطوح محتوايي و كمي و كيفي محصولات اين نمايشگاه ارائه داد.
در اين نمايشگاه سازمان ادبيات و تاريخ دفاع مقدس، سازمان امور موزه‌ها و يادمان‌هاي دفاع مقدس، مركز دايرة المعارف (دانشنامه استاني) و تاريخ دفاع مقدس، معاونت طرح و برنامه و بودجه و امور راهبردي، مركز توسعه و ترويج فرهنگ دفاع مقدس در فضاي مجازي و ماهواره‌اي، سازمان هنري و امور سينمايي دفاع مقدس، معاونت روابط عمومي، تبليغات و امور بين الملل، سازمان نشر آثار و ارزش‌هاي مشاركت روحانيت در دفاع مقدس، ستاد مركزي راهيان نور، دفتر تشكل‌هاي مردم نهاد، سازمان اسناد و مدارك دفاع مقدس، سازمان پيشكسوتان جهاد و مقاومت دفاع مقدس، سازمان نشر آثار و ارزش‌هاي مشاركت زنان در دفاع مقدس و خبرگزاري دفاع مقدس محصولات و دستاوردهاي خود را به نمايش گذاشتند.
هدف از تشكيل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس، حفاظت و بهره­ برداري از آثار و ارزش ­هاي دفاع­ مقدس و ثبت حماسه­ هاي جاودانه امت اسلام و آثار آن در شئون فرهنگي، سياسي، اجتماعي، اقتصادي و نظامي و جلوگيري از نابودي و تحريف و يا به فراموشي سپرده شدن ميراث گران­ بهاي خون پاك ايثارگران اسلام و دستاوردهاي دفاع ­مقدس است.
اجتمام / 1095 ** 1569
خبرنگار : رضائي مجد ** انتشار : علي حبيبي
*آگاهي از آخرين اخبار اجتماعي و حوادث ايران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعي ايرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر