۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۹
کد خبر: 82589614
T T
۰ نفر
ترویج بی حجابی از حربه های دشمنان برای اسلام زدایی است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: رعایت نكردن عفاف و حجاب در جامعه اسلامی از حربه های مهم دشمنان در راستای اسلام زدایی در جامعه است كه ما باید در مقابل این برنامه های آنان با قوت و قدرت بایستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: استكبار جهانی در صدد است كه از اسلام فقط نام آن باقی بماند و هیچكس به دستورات و روش های دینی عمل نكند.
وی ادامه داد: تا زمانی كه امر به معروف نباشد فساد از بین نمی رود، زیرا امر به معروف و نهی از منكر از عوامل اصلی از بین برنده فساد در جامعه است.
وی افزود: آمران به معروف و ناهیان از منكر باید مورد حمایت قرار گیرند و تمام آحاد جامعه مكلف هستند تا این اصل را در جامعه رواج دهند زیرا این توصیه مهم دین مبین اسلام است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار كرد: قوه قضاییه در ضمن اینكه نجات بخش، امید بخش، آرامش بخش در جامعه است باید این گزینه ها را در جامعه رواج دهد تا به كسی ظلم نشود.
قریشی بیان كرد: قوه قضاییه باید به قوانین قضایی كشور عمل كند زیرا قضاوت عادلانه مورد تأكید است و قاضی عادل كه با عدالت قضاوت می كند نزد خداوند متعال مقام والایی دارد.
وی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و لزوم صرفه جویی در این فصل گفت: باید در مصارف خود دقت كنیم و از نعمات بهره لازم را ببریم زیرا كسانی كه اسراف می كنند مثل كسانی هستند كه همراه شیطان شده اند و انسان باید در مصرف صرفه جویی كند و این توصیه انبیا و خداوند متعال است.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی