۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۹:۳۴
کد خبر: 82589966
T T
۰ نفر
درگیری خانوادگی در روستایی باولك در شهرستان ملكشاهی پنج كشته بر جا گذاشت

ایلام - ایرنا - درگیری خانوادگی و تیراندازی از سوی فردی در روستای باولك منطقه عشایری قمش از توابع بخش كچی شهرستان ملكشاهی منجر به كشته شدن پنج نفر از اعضای یك خانواده و زخمی شدن یك عضو دیگر شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از سایت پلیس، بر اثر تیراندازی با اسلحه جنگی در این روستا سه زن و دو مرد (پدر، همسر و سه فرزند) از اعضای یك خانواده روستایی كشته شدند و قاتل نیز از محل متواری و به كوه های اطراف گریخت.
بلافاصله پس از این حادثه عوامل نیروی انتظامی و قضایی به منظور ایجاد امنیت، جلوگیری از ادامه درگیری، بررسی علت این حادثه و همچنین دستگیری قاتل در روستای باولك مستقر شدند.
برخی شاهدان عینی می گویند این درگیری منجر به مرگ به بر سر حق آبه كشاورزی و برخی دیگر مسایل خانوادگی را علت این حادثه مرگبار اعلام كردند، حادثه ای كه در آن قاتل اعضای یك خانواده را به رگبار بست و سپس متواری شد.
براساس این گزارش، پدر خانواده به همراه همسر و دو نفر از فرزندانش در دم كشته شده و دو فرزند او نیز زخمی شدند كه یكی از آنها بدلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت تا شمار كشته شدگان به پنج نفر برسد.
هم اكنون تلاش نیروهای انتظامی برای دستگیری قاتل كه به كوه های اطراف روستای باولك گریخته است ادامه دارد و پلیس مصمم است تا بسرعت این فرد قاتل را دستگیر كند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام نیز تاكید كرد: در حادثه تیراندازی در روستای باولك ملكشاهی پنج نفر از اعضای یك خانواده كشته شدند.
سرهنگ علی مهری گفت: بررسی های اولیه پلیس حاكیست این حادثه به احتمال زیاد بدلیل اختلافات خانوادگی بوده است.
وی ادامه داد: پلیس با اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز كرد و در نهایت قاتل شناسایی شد.
سرهنگ مهری با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری قاتل گفت: امنیتی بودن این موضوع به هیچ وجه متصور نیست.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام اطلاعات دقیق تر در خصوص علل و انگیزه این قتل ها متعاقبا اعلام خواهد شد.
خبرنگار ** روح اله احمدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
9102/7179