۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷
کد خبر: 82590272
T T
۰ نفر

كشف 1.2 میلیارد ریال سیگار قاچاق در میاندوآب

۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷
کد خبر: 82590272
كشف 1.2 میلیارد ریال سیگار قاچاق در میاندوآب

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: 104 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یك میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان كشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: ماموران انتظامی شهرستان در حین كنترل محورهای مواصلاتی و خودروهای عبوری به یك دستگاه اتوبوس مشكوك شده و آن را متوقف كردند.
وی افزود: در بازرسی های به عمل آمده از این خودرو، محموله قاچاق سیگار را كه به صورت جاسازی شده بود، كشف كردند.
وی گفت: در این ارتباط یك نفر دستگیر، یك دستگاه اتوبوس توقیف و مراتب پس از تشكیل پرونده و صورت جلسه به مراجع قضایی ارسال شد.
سرهنگ شیخ نژاد بیان كرد: این مقدار كالای قاچاق از شهرهای مرزی بارگیری شده بود و قاچاقچیان قصد انتقال آن به شهرهای عمقی كشور را داشتند.
وی اظهار كرد: مبارزه با قاچاق كالا و ارز یكی از اولویت‌های این فرماندهی است و پلیس با شماره تلفن 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همكاری مردم در زمینه برخورد قاطع با برهم‌زنندگان امنیت جامعه است.
به گزارش ایرنا، شهرستان میاندوآب یكی از محل های مهم گذر كالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان كردستان به شمار می رود.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای كشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت كنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاكزاد