۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۹:۰۹
کد خبر: 82591475
T T
۰ نفر
تعيين تكليف وضعيت 4 بازيكن جدا شده از استقلال خوزستان

شهركرد- ايرنا- معاون اجرايي و سخنگوي باشگاه استقلال خوزستان گفت: وضعيت چهار بازيكن جدا شده از اين تيم بزودي تعيين تكليف مي شود.

به گزارش ايرنا، يعقوب پيري روز يكشنبه در گفت وگوي اختصاصي با ايرنا در خصوص بازيكناني كه از اين تيم جدا شده اند، افزود: براساس قانون، مهدي زبيدي، فرزاد جعفري، محمد شريفي و دانيال ماهيني با استقلال خوزستان قرارداد دارند.
وي گفت: اين بازيكنان مدعي شدند كه قراردادشان را با باشگاه فسخ كرده اند، كه استقلال خوزستان به سازمان ليگ برتر و كميته تعيين وضعيت فدراسيون اعلام كرده است اين بازيكنان اكنون بازيكن استقلال خوزستان محسوب مي شوند.
پيري با بيان اينكه ارسال مدارك در خصوص بازيكنان بزودي به فدراسيون ارائه مي شود، گفت: كميته تعيين وضعيت بازيكنان به اين مساله در هفته جاري رسيدگي مي كند و با اطمينان اين بازيكنان به استقلال خوزستان باز مي شوند.
وي در خصوص جدايي بيت سعيد و طيبي از تيم استقلال خوزستان در فصل جديد نيز گفت: بيت سعيد و طيبي بازيكنان تاثيرگذاري در تيم بودند، ولي بازيكنان جديد بدون شك جاي خالي اين بازيكنان را پر خواهند كرد.
به گفته وي، لغو اردوي اوكراين و تركيه تيم استقلال خوزستان به دليل اينكه تعدادي از بازيكنان جديد دانشجو هستند يا وضعيت خدمت نظام وظيفه آنها بايد مشخص شود و شرايط خروج از كشور اين بازيكنان معلوم نبود، تصميم بر اين گرفته شد كه اردو در زمان حاضر در داخل كشور برگزار شود.
وي گفت: دومين اردوي آماده سازي تيم فوتبال استقلال خوزستان پس از شهركرد در شيراز است و اين تيم دو بازي تداركاتي در شيراز برگزار مي كند.
پيري اظهار كرد: اردوي شهركرد در سطح بالايي برگزار شد و شرايط لازم براي برپايي اردوي شهركرد فراهم شد.
وي در خصوص وضعيت بازيكنان جديد كه به تيم استقلال خوزستان پيوسته اند نيز گفت: اكنون زمان بدنسازي تيم است و شرايط خود را دارد اما كادر فني ، بازيكنان جديد را با مطالعه كامل جذب كرده اند.
معاون اجرايي و سخنگوي باشگاه استقلال خوزستان در خصوص مساله اسپانيرينگ (حامي مالي) تيم نيز گفت: در اين زمينه اميد اسد بيك مديرعامل شركت نيشكر هفت تپه، از استقلال خوزستان به خوبي حمايت كرده است و به موقع دست اين تيم را گرفت و شرايط خوبي براي تيم فراهم شده است.
پيري گفت: با وعده هايي كه مسئولان استانداري و اداره كل ورزش و جوانان استان خوزستان و ساير اسپانسرها داده اند، اميد است امسال باشگاه استقلال خوزستان با كمبود اعتبار روبرو نشود.
وي در خصوص مطرح شدن استعفاي عبدالله ويسي از تيم استقلال خوزستان در چند روز اخير در برخي روزنامه هاي ورزشي نيز گفت: اين مساله به اين شكل نبود،عبدالله ويسي به دنبال تحقق وعده هايي بود كه مسئولان به تيم داده بودند ولي دوستان رسانه اي اين مساله را بزرگنمايي كردند.
به گفته وي، تيم استقلال خوزستان مانند ساير تيم هاي ليگ برتري براساس برنامه پيش مي رود و اين تيم براي حضور قدرتمندتر در ليگ امسال برنامه ريزي كرده است.
پيري گفت: استقلال خوزستان در ليگ قهرمانان آسيا با توجه به بضاعتي كه داشت، نتايج بسيار خوبي گرفت و كمتر كسي پيش بيني مي كرد تيم استقلال خوزستان در برابر تيم هاي قدرتمند آسيا نمايش زيبا ارائه دهد.
وي در خصوص ايراد فيفا و كنفدراسيون فوتبال آسيا به ورزشگاه هاي تيم هاي فوتبال ايران گفت: امسال نيز ورزشگاه غدير در اختيار استقلال خوزستان قرار مي گيرد و ايراد كنفدراسيون به ورزشگاه تنها براي مسابقات ليگ قهرماني باشگاه هاي آسيا بوده است.
به گفته وي، تيم فوتبال استقلال خوزستان امسال در ليگ برتر مانند دو فصل پيش ظاهر مي شود تا بتواند با شرايط موجود به شايستگي هاي خود دست يابد.
به گزارش ايرنا، تيم استقلال خوزستان در شهركرد به مدت پنج روز اردوي آمادگي برپا كرد.
تيم فوتبال استقلال خوزستان در 2 فصل پيش با عبدالله ويسي به قهرماني باشگاههاي ايران دست يافت و در فصل پيش نيز در رقابت هاي باشگاههاي آسيا نتايج قابل قبولي را كسب كرد.
در پنج سال اخير اين هفتمين تيم ليگ برتري است كه در آغاز رقابتهاي فصل در شهركرد اردوي آمادگي خود را برپا مي كند.
شهركرد به دليل ارتفاع 2 هزار متري از سطح دريا يكي از مناطق اردوبام ورزشي محسوب مي شود و به جز فوتبال تاكنون 12 رشته ورزشي و المپيكي اردوهاي خود را در يك دهه اخير در شهركرد برپا كرده اند.
خبرنگار :محمود رئيسي**انتشار: جهانبخش صفري
2097/6021