۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۰۲
کد خبر: 82592366
T T
۰ نفر
رئيس دادگستري و دادستان عمومي و انقلاب انديمشك معرفي شدند

انديمشك-ايرنا-رئيس جديد دادگستري و دادستان عمومي و انقلاب شهرستان انديمشك روز يك شنبه با حضور مسئولان قضايي خوزستان و نماينده شهرستان انديمشك معرفي شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا معاون قضايي رئيس كل دادگستري خوزستان در اين مراسم گفت:امنيت نعمت ارزشمندي است كه بستر رشد و توسعه در همه ابعاد را فراهم مي كند.
محمد پورمحمدي افزود:حادثه تروريستي اخير در تهران عليرغم همه تلخي و شهادت 18 نفر از عزيزان هموطن ، اما عاملي براي هوشياري بيشتر در زمينه امنيت شد.
وي بيان كرد:امروز ايران اسلامي تنها كشوري است كه بيشترين دشمن را در سطح جهان دارد و اين در حالي است كه جمهوري اسلامي ايران با همه تهديدها و تلاش دشمنان ما ، امن ترين كشور در جهان مي باشد.
پورمحمدي گفت:دستگاه قضايي در سطح كشور در دوران انقلاب اسلامي همواره با اقتدار در مسير نهادينه شدن عدالت و قانون تلاش كرده است.
نماينده مردم انديمشك در مجلس شوراي اسلامي هم گفت:مشروعيت همه مسئولان در نظام اسلامي با تاييد مقام معظم رهبري است و هر كس پيرو ولايت باشد مي تواند موفق باشد.
فريدون حسنوند افزود:در طول چند دهه انقلاب اسلامي ، دشمنان تلاش كردند بين قواي سه گانه اختلاف و تفرقه ايجاد كنند و در اين راستا از هر تهمت و افترايي دريغ نكردند.
وي بيان كرد:با لطف خداوند دشمن نتوانست در صفوف به هم پيوسته در قواي سه گانه تفرقه درست كند و تاكنون ناكام بوده است.
وي گفت:قوه قضاييه در طول سال هاي انقلاب اسلامي همواره مورد هجمه بوده و در سال هاي آغازين انقلاب به دليل برخورد قاطع با گروههاي ضد انقلاب نيز مورد هجوم عده اي قرار گرفت.
رئيس كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي افزود:همه اين برخوردهاي قاطع دستگاه قضايي و برخورد با گردن گشان و هنجارشكنان كارنامه درخشان اين مجموعه است.
حسنوند اظهار كرد:رأفت اسلامي و اقتدار در قوه قضاييه تعزيف شده و دشمن همواره در تلاش است تا اين دو چهره تابناك دستگاه قضايي ما را خدشه دار كند.
نماينده مردم انديمشك در مجلس شوراي اسلامي افزود:امروز اگر به دنبال توسعه قضايي هستيم بايد همه همدل و همراه گام برداريم و قواي سه گانه همانند بال هاي انقلاب هستند كه در سايه تعامل و تلاش موجب پيشرفت جامعه اسلامي خواهند شد.
معاون فرماندار انديمشك هم گفت:اجراي پروژه هاي بزرگ در شهرستان انديمشك نيازمند تامين امنيت سرمايه و سرمايه گذار است.
كرم صرفه جو افزود:تلاش مجموعه قضايي و شوراي تامين براي اين مهم قابل تقدير است و انتظار مي رود مسئولين قضايي جديد نيز با همت در اين زمينه گام بردارند.
وي بيان كرد:در زمينه صيانت از اراضي ملي و دولتي نيز دستگاه قضايي نقش مهمي دارد و اهداف بلند در اين خصوص جز با تلاش جدي اين مجموعه محقق نمي شود.
وي اظهار كرد:نقش دستگاه قضايي شهرستان در ايجاد امنيت پايدار روشن است و اين نقش با تعامل هرچه بيشتر با ساير مسئولان در سطح شهرستان نمود بيشتر و بهتر خواهد داشت.
ايرج حميدي فر رئيس دادگستري شهرستان انديمشك هم با تشريح محور خدمات انجام شده در چند سال اخير در انديمشك گفت:تلاش در راستاي احقاق حق، دفاع از مظلوم و برقراري عدالت در جامعه فعاليتي ارزشمند و داراي ارج و قرب معنوي بوده كه دستگاه قضايي شهرستان در راستاي تحقق اين اهداف تلاش جدي داشته است.
خداكرم رحيمي بهمنياري رئيس جديد دادگستري انديمشك و ميثم سخنور دادستان جديد عمومي و انقلاب شهرستان انديمشك نيز در سخناني به بيان برنامه ها و اهداف خود پرداختند.
/6002/7281
خبرنگار:زهرا دهقان**انتشاردهنده :كبري آقازري