۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷
کد خبر: 82594536
T T
۰ نفر

كلاهبردار حرفه اي در گناباد دستگير شد

۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷
کد خبر: 82594536
كلاهبردار حرفه اي در گناباد دستگير شد

گناباد- ايرنا- فرمانده انتظامي گناباد گفت: كلاهبردار حرفه اي كه با معرفي خود به عنوان عامل ذينفوذ در دستگاههاي اجرايي اقدام به كلاهبرداري از مردم مي كرد، در اين شهرستان دستگير شد.

سرهنگ علي اكبر كياني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: به دنبال شكايتهاي متعدد مردم از شخصي كه به عناوين گوناگون اقدام به كلاهبرداري مي كند، پيگيري موضوع در دستور كار پليس آگاهي گناباد قرار گرفت.
وي اظهار كرد: كارآگاهان پليس آگاهي بعد از انجام كارهاي اطلاعاتي و عملياتي پليسي اين كلاهبردار را قبل از متواري شدن در پايانه مسافربري گناباد دستگير و در بازرسي از كيف و وسايل وي، مقاديري اسناد و مدارك جعلي مرتبط با مالكيت تعدادي معدن و كارگاه توليدي كشف كردند.
وي گفت: به دستور دادستان عمومي و انقلاب گناباد تصوير اين فرد در رسانه هاي گروهي منعكس شده و از مردم خواسته شده است در صورتي كه شكايتي از وي دارند، به شعبه نخست دادسراي عمومي و انقلاب يا پليس آگاهي اين شهرستان مراجعه كنند.
فرمانده انتظامي گناباد همچنين از مردم خواست در صورت مواجه شدن با فرد يا افراد مشكوك در سريع ترين زمان ممكن مراتب را به مركز فوريتهاي پليسي 110 گناباد اطلاع دهند.
شهرستان گناباد در 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053 خبرنگار: عليرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم