۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱
کد خبر: 82594547
T T
۰ نفر
23 تیر آخرین فرصت ثبت نام جوانان گیلان در مسابقه ملی مهارت

رشت - ایرنا- مدیركل آموزش فنی و حرفه ای گیلان گفت: جوانان گیلان تا 23 تیرماه برای ثبت نام در هجدهمین دوره مسابقه های ملی مهارت فرصت دارند.

رحیم عطائی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: جوانان دارای مهارت فنی و حرفه ای برای ثبت نام بایستی به سایت دفتر مسابقه های ملی مهارت مراجعه كنند.
وی با بیان این كه شرایط ثبت نام و رشته های مورد نیاز در این سایت درج شده ، اظهار كرد: شرایط سنی برای داوطلبان دو رشته ساخت و تولید تیمی و مكاترونیك 11 / 10 / 72 به بعد و بقیه رشته ها 11 / 10 / 75 به بعد است.
وی با بیان این كه بر اساس آخرین آمار 700 نفر از جوانان گیلان برای شركت در هجدهمین دوره مسابقه های مهارت ثبت نام كرده اند، خاطر نشان كرد: این مسابقه ها در سه سطح شهرستانی، استانی و كشوری برگزار می شود.
وی با بیان این كه مرحله شهرستانی مسابقه های ملی مهارت 24 تیرماه برگزار می شود، افززود: داوطلبان شهرستانی در صورت كسب حد نصاب نمره مرداد امسال به مرحله استانی این مسابقه ها دعوت می شوند و برگزیدگان این مرحله نیز نیمه دوم آذرماه در رقابت های كشوری شركت می كنند.
وی بیان كرد: ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان، معرفی آموزش‌ های مهارتی و اهمیت نقش آن در توسعه اقتصاد به عموم مردم وجلب نظر مسئولان، بنگاه‌های اقتصادی، صنایع و صنوف برای مشاركت هرچه بیشتر در اجرای مسابقات ملی مهارتی و ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.
22 مركز دولتی فنی و حرفه ای و 850 آموزشگاه آزاد تحت نظارت اداره كل آموزش فنی و حرفه ای در استان گیلان فعال است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030