۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۲۳:۱۶
کد خبر: 82596701
T T
۰ نفر
شهداي مدافع حرم زمينه را براي ظهور حضرت وليعصر(عج) فراهم مي كنند

اراك - ايرنا - معاون برنامه ريزي و نظارت حوزه هاي علميه استان مركزي گفت: رزمندگان و شهداي مدافع حرم با نثار جان پاك خود در ميدان هاي نبرد و استقبال از شهادت، جامعه را براي ظهور حضرت وليعصر(عج) آماده مي كنند.

حجت الاسلام محمدامين حقدادي شامگاه چهارشنبه در مراسم شبي با شهدا به منظور گراميداشت شهداي مدافع حرم، شهيدان خاوري و ابراهيمي در مسجد علي ابن ابي طالب اراك عنوان كرد: آرامش و ثبات كشور در گرو جانفشاني هاي شهداي مدافع حرم است كه امنيت را به ارمغان آورده اند.
وي افزود: اگر شهداي مدافع حرم در كارزار مقابله با كفر و استكبار مجاهدت نكنند، امروز بايد در مرزهاي داخلي كشور با آنها روبرو شد.
حجت الاسلام حقدادي تصريح كرد: جانفشاني شهداي مدافعان حرم در نگاه ديني حراست از حرم آل الله و حضرت زينب (س) است و اگر اين دفاع نبود، امروز حرم اين بانو به مانند حرم ائمه در قبرستان بقيع غريب بود.
معاون برنامه ريزي و نظارت حوزه هاي علميه استان مركزي گفت: از خودگذشتگي شهداي مدافع حرم حاصل خلوت هاي شبانه به خداوند است.
حجت الاسلام حقدادي افزود: شعار مرگ بر امريكا از قاموس مردم انقلابي ايران حذف نمي شود چرا كه دشمني مشخصي با اين سرزمين دارد و قطرات خون شهدا در مسير انقلاب امام زمان(عج) تقديم شده است.
شهيدان كاظم خاوري و حسين ابراهيمي از رزمندگان لشكر فاطميون بودند كه به دست تروريست‌هاي تكفيري در سوريه به شهادت رسيدند.
لشكر فاطميون گروهي متشكل از مهاجران افغاني هستند كه با تروريست‌هاي تكفيري در مناطق مختلف سوريه در حال مبارزه هستند.
پيكر پاك اين دوشهيد صبح پنجشنبه 22 تيرماه از ميدان شهداي اراك به سمت گلزار شهدا تشييع مي شود.
استان مركزي تاكنون 21 شهيد مدافع حرم را تقديم كرده است.
6992/3075/خبرنگار: آذر اسفندياري***انتشاردهنده: حسين مهدي زاده