۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸
کد خبر: 82598693
T T
۰ نفر
امداد رساني به هشت حادثه جاده اي در راه هاي ارتباطي استان اردبيل

اردبيل - ايرنا - مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل از امداد رساني به هشت حادثه جاده اي در هفته گذشته در راه هاي ارتباطي اين استان خبر داد.

بهرام غيبي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين حوادث 25 نفر حادثه ديده وجود داشتند كه نجاتگران هلال احمر به ياري آنها شتافتند.
وي با بيان اينكه در اين حوادث 20 نفر مصدوم شده بودند، اضافه كرد: تيم هاي امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان پنج نفر را به صورت سرپايي درمان كرده و پنج نفر را به مراكز درماني انتقال دادند.
غيبي با اشاره به تعداد امكانات و نيروهاي بكار گرفته شده براي امداد رساني به اين افراد تشريح كرد: هشت تيم عملياتي ، 25 نجاتگر با هشت دستگاه آمبولانس و يك دستگاه خودرو ست نجات به ياري هموطنان شتافتند.
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان اردبيل به رانندگان توصيه كرد با رعايت نكات ايمني و رانندگي اصولي جان خود و هموطنان ديگر را به خطر نيندازند.
او افزود: جمعيت هلال احمر استان اردبيل به صورت 24 ساعته آمادگي لازم براي امدادرساني به هموطنان را دارد.
هلال احمر استان اردبيل بش از 15 هزار امدادگر آموزش ديده دارد.
در سال هاي اخير وقوع تصادفات رانندگي در راه هاي ارتباطي استان اردبيل افزايش يافته است، واژگوني خودروها بيشترين فراواني در تصادفات فوتي و تخطي از سرعت مطمئنه هم بيشترين علت تصادفات جاده اي برآورد شده است.
خبرنگار: گيتي طالبي ** انتشار دهنده:عارف شيرزاد
6018/ 1257