۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۲۲:۰۷
کد خبر: 82603020
T T
۰ نفر
برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش از اولويت هاي كاري پليس است

قزوين-ايرنا-رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي نيروي انتظامي استان قزوين، برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش براي برقراري نظم و امنيت در جامعه را از اولويت هاي كار پليس اعلام كرد.

سرهنگ ايرج محمدي شامگاه سه شنبه در حاشيه بازسازي صحنه جرم سه تن از اراذل و اوباش يكي از محلات قزوين به ايرنا گفت: در فصل تابستان كه تحركات برخي افراد ناآرام در جامعه شدت پيدا مي كند و متاسفانه برخي از آنان را نيز جوانان تشكيل مي دهند، شدت برخورد با اين افراد كه به ايجاد ناامني مي پردازند در دستور كار پليس قرار مي گيرد.
وي ادامه داد: در همين رابطه و در راستاي طرح ارتقاي امنيت عمومي طي روزهاي گذشته با آگاهي پليس مبني بر قصد درگيري 2 گروه چهار و پنج نفره از اراذل و اوباش در يكي از محلات قزوين، ماموران انتظامي بلافاصله وارد عمل شده و قبل از هر اقدامي توانستند آنان را دستگير كرده و در همين رابطه تعدادي آلات جرم نيز جمع آوري شد.
به گفته سرهنگ محمدي، نيروي انتظامي در راه حفظ امنيت جامعه هيچ مماشاتي به عمل نياورده و برخورد با مجرمان را سرلوحه اقدام هاي عملياتي خود قرار داده است.
وي اضافه كرد: با اقدام و كنترل هاي محسوس و نامحسوس پليس، تمامي تحركات اراذل و اوباش تحت كنترل قرار گرفته و جزئي ترين آنها نيز با برخورد شديد پليس و عوامل انتظامي روبرو خواهد شد.
رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي قزوين ادامه داد: در همين راستا و براي عبرت اراذل و اوباش، سه تن از افراد دستگير شده براي بازسازي صحنه جرم به محل مربوطه آورده شدند تا از مردم عذرخواهي كنند.
سرهنگ محمدي در پايان يادآور شد: ادامه اين گونه طرح ها با هدف افزايش مولفه هاي امنيتي و افزايش احساس امنيت عمومي در جامعه در دستور كار قرار دارد و نيروي انتظامي با تمام توان خود و در راستاي تامين نظم،امنيت و آرامش شهروندان با مخلان نظم و امنيت به طور جدي برخورد مي كند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدي**انتشار دهنده: رضا اولادي