۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷
کد خبر: 82605769
T T
۰ نفر

12كيلوگرم ترياك توسط پليس زنجان كشف و ضبط شد

۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷
کد خبر: 82605769
12كيلوگرم ترياك توسط پليس زنجان كشف و ضبط شد

زنجان - ايرنا - رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: 12 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك توسط پليس زنجان از يك سوداگر مرگ كشف و ضبط شد.

سرهنگ سعيد بابايي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در راستاي اجراي طرح كنترل مسيرهاي مواصلاتي اين استان به يك دستگاه خودروي سواري پژو 405 حين تردد در جاده زنجان - قزوين، مشكوك شده و آن را متوقف كردند.
وي اظهار كرد: پس از انتقال خودرو به مقر انتظامي و بازرسي تخصصي از آن، اين مقدار مواد مخدر كه به طرز ماهرانه در درون آن جاسازي شده بود كشف و متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضايي شد.
بابايي از عموم مردم زنجان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 و 128 اعلام كنند تا پليس نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام كند.
به گزارش ايرنا از ابتدا سالجاري تاكنون بيش از 650 كيلوگرم انواع مواد مخدر توسط پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان كشف و ضبط شد كه بيش از 90 درصد آن ترياك بود كه اين ميزان كشفيات در مقايسه با مدت مشابه پارسال 57 درصد افزايش نشان مي دهد.
در اين رابطه 800 نفر قاچاقچي، توزيع كننده و حمل كننده، دستگير شد كه حدود 2 درصد از آنان زن و مابقي مرد بودند.
با اقدام پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، در مدت ياد شده 6 باند تهيه و توزيع مواد مخدر متلاشي شد و كشف و ضبط اين ميزان مواد نيز (650 كيلوگرم) كه اغلب جوانان را هدف قرار داده است ضربه سختي بر پيكره سوداگران مرگ وارد كرد.
طي 12 ماه پارسال بيش از يك تن انواع مواد مخدر از سوي پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان كشف و ضبط شد.
6084/ 6085
خبرنگار: پرويز غفاري ** انتشار دهنده: رويا رفيعي