۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۵۶
کد خبر: 82616525
T T
۰ نفر
ثبت نام 15هزار اهل فرهنگ و هنر و رسانه براي بيمه تكميلي

تهران - ايرنا - بيش از 15 هزار نفر از خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه كشور در سال جاري براي بهره مندي از مزاياي بيمه تكميلي ثبت نام كردند.

به گزارش گروه فرهنگي ايرنا روابط عمومي صندوق اعتباري هنر روز دوشنبه اعلام كرد: بيش از 15 هزار نفر از فعالان فرهنگي و هنري در سراسر كشور تا هشتم مردادماه 96 براي بهره مندي از مزاياي بيمه درمان تكميلي خود و افراد تحت تكفل در تارنماي صندوق اعتباري هنر ثبت نام كردند.
امروز اعلام شد كه ثبت نام تا 6 روز ديگرتمديد شد.
صندوق اعتباري هنر در قالب سه طرح «اميد»،« آرامش» و «رفاه » با حمايت بيمه رازي خدمات بيمه تكميلي را به متقاضيان ارائه مي دهد.
آمارها حاكي از استقبال جامعه فرهنگي و هنري كشور از قالب طرح رفاه با توجه به ويژگي ها و تطابق آن با تامين آسايش رواني هنرمندان، نويسندگان و روزنامه نگاران در حوزه سلامت دارد.
امسال خدمات قابل ارائه در حوزه درمان از قبيل ارائه اسناد پزشكي، پيگيري و اطلاع از مراحل رسيدگي به پرونده خسارت، همچنين درخواست صدور معرفي نامه به مراكز درماني بصورت برخط (آنلاين) و از طريق پروفايل شخصي اعضاي صندوق به ايشان ارائه خواهد گرديد.
بنابر اعلام روابط عمومي صندوق اعتباري هنر مهلت ثبت نام براي استفاده از خدمات بيمه تكميلي صندوق اعتباري هنر تا 15 مرداد ماه 96 تمديد شد.
جزييات و راهنماي ارائه خدمات متعاقبا از طريق تارنما و كانال تلگرام صندوق به نشاني t.me/honarcreditfund به اطلاع اعضا خواهد رسيد.
فراهنگ ** 1355 ** 1823 تنظيم: علي اكبر قزوينيان** انتشار: طاهره نبي اللهي