۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲
کد خبر: 82620306
T T
۰ نفر
حضور شش ورزشكار گیلانی در مسابقات جهانی موی تای

رشت - ایرنا - رئیس هیات ورزش های رزمی گیلان گفت: برای اولین بار 6 ورزشكار گیلانی عازم رقابت های جهانی موی تای شدند.

مرتضی حسن زاده روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های ملی موی تای نوجوانان و جوانان ایران با 17 ورزشكار در دو بخش پسران و دختران برای شركت در رقابت های جهانی 2017 عازم تایلند شدند كه 6 ورزشكار از استان گیلان بودند.
وی اظهار داشت : حسین عبدی از استان گیلان در رده سنی نوجوانان و در وزن 45- كیلوگرم در مسابقات جهانی موی تای حضور می یابد.
حسن زاده خاطرنشان كرد: فاطمه ایمانی ، ریحانه موسی زاده ، تینا جعفرنیا، حنانه یونس نژاد و محنا حسینی نژاد دیگر ورزشكاران گیلانی هستند كه به همراه تیم ملی موی تای دختران نوجوان و جوان ایران در مسابقات جهانی موی تای شركت می كنند.
وی اضافه كرد: مسابقات موی تای جهانی 2017 از امروز جمعه با حضور زبده ترین ورزشكاران این رشته در رده های سنی نوجوانان و جوانان از سراسر جهان در كشور تایلند با هم به رقابت می پردازند.
وی اظهار كرد: امیدواریم كه هر 6 ورزشكار گیلانی حاضر در رقابت های جهانی موی تای، با ارائه مسابقات زیبا ، بدرخشند و مدال های رنگارنگی را كسب كنند.
در استان گیلان بیش از یكهزار ورزشكار سازمان یافته، در رشته ورزش های رزمی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030