۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85570784
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مسابقات قهرمانی کشور «موی تای» در شهرکرد آغاز شد

۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۳
کد خبر: 85570784
مسابقات قهرمانی کشور «موی تای» در شهرکرد آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- نایب‌رئیس کمیته ورزشی موی تای چهارمحال و بختیاری و مربی سابق تیم ملی و  مسؤل برگزاری این مسابقات، از آغاز مسابقات قهرمانی کشور موی تای تحت عنوان  (جام شهدای مقاومت ) در دانشگاه آزاد واحد شهرکرد خبر داد.

امیر نجفی چالشتری روز شنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات از تاریخ ۲۷ مرداماه تا ۳۱ مرداماه برگزار و نفرات برتر مجوز دعوت به اردوی انتخابی تیم ملی جهت اعزام به جهانی تایلند را کسب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این دور ازمسابقات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، گفت: رقابت دختران از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ مردادماه و پسران ازتاریخ ۲۹ تا ۳۱ مرداماه برگزار می‌شود.

به گفته وی، در این مسابقات ۵۰۰ نفراز ورزشکاران دختر و ۸۰۰ وررزشکار پسر از ۲۶ استان کشور با هم به رقابت می‌پردازند.

این داور و مدرس ممتاز ملی و بین المللی A کلاس رشته موی تای گفت: مراسم اختتامیه این مسابقات همزمان با برگزاری اولین جام ستارگان موی تای ایران و با حضور رئیس انجمن موی تای جمهوری اسلامی ایران و نایب رئیس فدراسیون موی تای آسیا روز ۳۱ مردادماه برگزار می‌شود.

به گفته وی، در این دوراز مسابقات ۲ تیم الف و ب از استان چهارمحال و بختیاری در هر بخش با حضور ۴۶ ورزشکار از دختران و ۵۷ ورزشکار از پسران حضور دارند.

نجفی افزود: این دوره ازمسابقات برای نخستین بار در سطح کشور بعداز استقلال انجمن موی تای تحت نظارت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۵۲هزار ورزشکار سازمان یافته در استان چهارمحال و بختیاری مشغول فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha