۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۲۲
کد خبر: 82625973
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: فعاليت هاي اجتماعي بانوان مديون نظام اسلامي است

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: فعاليت هاي پرشور و فعال اجتماعي بانوان در جامعه اسلامي همگي مديون نظام ، انقلاب اسلامي و ايثار شهيدان است.

آيت‌الله محمدرضا ناصري يزدي روز چهارشنبه در ديدار جمعي از بانوان استان يزد افزود: انقلاب اسلامي به بانوان جامعه ما شخصيت داد كه در بخش هاي مختلف مورد نياز حضوري جدي و با نشاط داشته باشند.
وي ادامه داد: بانوان بايد قدر موقعيت كنوني كشور و نظام اسلامي را بدانند و براي شكوفايي ظرفيت هاي خدادادي خود تلاش كنند كه امري بسيار مهم و تاثير گذار است .
رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان گفت: انقلاب اسلامي به بركت ايثار و فداكاري شهيدان ، موجب رشد و تعالي بانوان در عرصه هاي مختلف و حضور قوي آنها در پست ها و موقعيت هاي گوناگون شده است .
ناصري يزدي به توطئه هاي دشمنان عليه انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: تهديد نرم در قالب برنامه هاي سوء فرهنگي و تضعيف ارزش ها و به خصوص عفاف و حجاب جزو برنامه هاي كفر جهاني است.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد تصريح كرد: بايد از وجود نخبگان و بانوان فعال براي ارايه راهكارهاي مناسب و مورد نياز در زمينه مقابله با اقدام هاي ضد فرهنگي و ضد ديني دشمنان استفاده كرد.
ناصري يزدي از حضور بانوان استان يزد در صحنه هاي مختلف و به خصوص مشاركت در فعاليت هاي ديني و فرهنگي با همكاري نهادها و تشكل هاي مردمي قدرداني كرد.
همچنين مديركل تبليغات اسلامي استان يزد گفت: بانوان استان همواره بر حسب نياز گوش به فرمان مقام معظم رهبري در عرصه خدمت و فعاليت حضور دارند و دست از اهداف نظام بر نمي دارند.
حجت الاسلام سيدمحمد شريف حسيني كوهستاني افزود: بانوان نخبه فرهنگي بايد همواره در عرصه فعاليت پيشگام باشند و وظايف ديني و انقلابي را به نحو شايسته انجام دهند.
7536*2047*خبرنگار-كاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلي اشكورجيري*