۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۱
کد خبر: 83392254
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوان یزدی زندگی  حضرت زهرا (س) را الگو قرار دهند

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با تبریک دهه کرامت به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه و بین بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان جامعه اسلامی باید همواره سیره و مرام حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود در زندگی قرار دهند.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به نظام، حجاب و عفاف زن مسلمان را نشانه رفته اند، افزود: باید برای خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی استکبار همه موازین دینی و انقلابی را مدنظر قرار داد.

وی ادامه داد: حفظ حریم و حرمت‌ها و رعایت موازین الهی به خصوص در پوشش و حجاب یک مساله اساسی در شرع مقدس اسلام است و همه باید برای عمل به دین بیش از گذشته با هوشیاری وظایف خود را دقیقاً انجام دهند.

خطیب جمعه یزد به اهمیت رعایت فرهنگ مردم یزد توسط مردم و مسئولان با برنامه ریزی و کار جهادی و انقلابی اشاره کرد و گفت: برخی امور فرهنگی که با وضعیت یزد مغایرت دارد باید پیشگیری شود.

ناصری به توطئه‌های آمریکا و اروپا در عرصه‌های مختلف به خصوص اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: باید با تکیه به دانش و ظرفیت‌های داخلی و بهره گیری از تمام فرصت‌ها و ارزش نهادن به جوانان برای خنثی کردن اهداف شوم دشمن تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در کشور در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی وجود دارد که با مدیریت قوی جهادی و روحیه انقلابی می‌توان بر تمام مشکلات پیروز شد.

ناصری همچنین به دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) پرداخت و به تفصیل در خصوص فضائل و مناقب و ویژگی‌های این امام همام به ایراد سخن پرداخت.

استاد درس خارج حوزه علمیه یزد در ادامه به اهمیت حضور مردم در صحنه و کمک به مسئولان، حفظ وحدت و داشتن بصیرت و همچنین تلاش برای رفع مشکلات را مورد تاکید قرار داد.

هم اکنون در ۲۱ شهر استان یزد و هفت روستای پر جمعیت نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه می‌شود.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha