طرح توانمندسازی مددجویان و خروج ازچترحمایتی كمیته امدادضروری است

میامی -ایرنا-رئیس كمیته امداد امام خمینی (ره)كشورگفت: اجرای برنامه های گوناگون برای حمایت مددجویان و توانمندسازی آن ها برای خروج ازچترحمایتی كمیته امداد ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا ، پرویز فتاح عصر پنجشنبه در نشست باكاركنان كمیته امداد امام خمینی (ره) درسالن نشست های كمیته امداد با اشاره به اهمیت كمك به فقرا و نیازمندان افزود: یكی ازبزرگترین خدمات كمیته امداد توانمندسازی خانواده هامی باشد وباید با توانمندسازی و ایجاد اشتغال زمینه خروج و كاهش افراد تحت پوشش را فراهم كرد.
فتاح بااشاره به بالابودن افراد تحت پوشش تصریح كرد:باید با توانمندسازی بخشی از مددجویان و خارج شدن آن ها از چتر حمایتی ، افراد نیازمند دیگری را جایگزین كرد.
رئیس كمیته امدادكشور با اشاره به شعارسال گفت: مهم ترین ماموریت كمیته امداد ایجاد اشتغال و توانمندی سازی خانواده ها می باشد وباید زمینه ای فراهم شود تا افراد بدون نیاز به كمك و مستمری روی پای خود بایستند.
وی به استفاده از فرصت خدمت به قشرمحروم جامعه تاكیدكرد و افزود:كارهاو خدمات امداد ریشه قرآنی دارد ،بنابر این با همه توان باید به دنبال جذب حامی باشیم .
رئیس كمیته امداد امام خمینی (ره) كشور با اشاره به علاقه مندی مردم ومسئولان برای كمك به فقرا و نیازمندان ، اظهاركرد:مجریان امداد با روحیه و عزم جهادی به دنبال كشف فرصت هاباشند.
شهرستان میامی با 40 هزار نفر جمعیت در شرق سمنان قرار دارد.
در این شهرستان یك هزارو 500 تن مستمری بگیر و 500 تن هم از خدمات دیگر كمیته امداد بهره مند هستند.
/6167 /7357 خبرنگار: علی آقایی ** انتشار دهنده: محسن شاكری