۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۲
کد خبر: 82627852
T T
۰ نفر

امام جمعه جدید پیشوا معرفی شد

۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۲
کد خبر: 82627852
امام جمعه جدید پیشوا معرفی شد

تهران- ایرنا- با حكم سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه كشور، حجت الاسلام روح الله باقری به مدت سه سال به عنوان امام جمعه جدید شهرستان پیشوا معرفی شد.

به گزارش ایرنا، در این آئین كه امروز (جمعه) در فرمانداری شهرستان پیشوا برگزار شد، از زحمات حجت الاسلام عبدالحسین رحمتی نیا نیز كه پیش از این امام جمعه شهرستان پیشوا بود، تقدیر شد.
دكتر سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، قرچك و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در این آئین گفت: نماز جمعه كنگره هفتگی مسلمانان به ویژه مردم ایران اسلامی است كه امام راحل همواره به حضور در آن تذكر داده و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاكید دارند.
وی افزود: خطیب نماز جمعه، كادر رهبری است و در اصل تریبون او تریبون رهبر معظم انقلاب بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.
سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: امام جمعه محور تمام فعالیت ها در منطقه است و باید در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی از این تریبون استفاده كند.
وی با اشاره به این كه دشمن درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است گفت: امروز ایران اسلامی به موفقیت های چشمگیری دست یافته و این امر باعث شده تا دشمنان قسم خورده نظام بیش از گذشته به ما چنگ و دندان نشان دهند.
نقوی تاكید كرد: برای دشمنان نماینده، امام جمعه، فرماندار، اصول گرا و اصلاح طلب تفاوتی با یكدیگر ندارند، چرا كه همه ما در كشتی انقلاب نشسته ایم و آن ها با اصل انقلاب و نظام مشكل دارند.
وی تصریح كرد: امروز همه باید دست در دست هم پشت سر رهبر حركت كرده و چشمانمان فقط به دو لب مقدس رهبر معظم انقلاب باشد چرا كه اگر غفلت كنیم، دشمن همان جنایاتی را كه در سوریه و عراق مرتكب شد، در ایران انجام می دهند.
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچك در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ با صراحت اعلام می كند كه ما علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی هر اقدامی لازم باشد انجام می دهیم كه این نشان از اوج دشمنی آنان دارد.
وی گفت: ملت ایران بینی دشمنان نظام را در سوریه و عراق به خاك مالیده و آنان در صدد تلافی برآمده اند، از دشمنی استكبار جهانی نه تنها كاسته نشده كه نسبت به قبل 5 برابر شده و این هوشیاری بیشتر مردم و مسئولان را طلب می كند.
شهرستان پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 كیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
۰ نفر