۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴
کد خبر: 82632301
T T
۰ نفر
2دانش آموز نابینای لرستانی در مسابقات ورزشی موفق به كسب مدال شدند

خرم آباد - ایرنا - سرپرست آموزش و پرورش استثنایی لرستان گفت: رضوان شیخی و فاطمه بهرامی دانش آموزان نابینای لرستانی در نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی كشور موفق به كسب مدال طلاو برنز دوی 200 متر و پرش طول شدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش زهرا نظری افزود: نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه كشور از 16تا 24مرداد ماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزارشد.
وی با بیان اینكه برگزاری مسابقات ورزشی، محیطی مناسب برای رشد ابعاد مختلف اجتماعی، جسمانی و اخلاقی دانش آموزان با نیازهای ویژه است، اظهار كرد: 971 دانش آموز، مربی و سرپرست در نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه كشور با شعار' ما می توانیم' رقابت های خود را در رشته های مختلف ورزشی برگزار كردند.
نظری ادامه داد: این مسابقات در2مرحله برگزارشده كه از 17 تا 20 مرداد گروه های دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، جسمی حركتی و كم توان ذهنی و از 21 تا 24 مرداد ماه گروه دانش آموزان آسیب دیده بینایی و كم‌توان ذهنی به رقابت پرداختند.
به گفته وی در گروه دانش آموزان جسمی- حركتی در رشته های تنیس روی میز، شطرنج و بوچیا و در گروه دانش آموزان آسیب دیده شنوایی در شته‌های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و والیبال و در گروه كم توان ذهنی نیز در رشته ورزشی تنیس روی میز به رقابت خواهند پرداخت.
سرپرست آموزش و پرورش استثنایی لرستان گفت:در گروه آسیب دیده بینایی در رشته‌های گلبال، شطرنج و دو و میدانی و در گروه كم توان ذهنی رشته های گویرانی و دوومیدانی رقابت خواهد شد.
/6060/7274
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی