۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۴۵
کد خبر: 82634020
T T
۰ نفر
پايان مسابقات ورزشي بانوان سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در مشهد

مشهد- ايرنا- سومين دوره مسابقات ورزشي بانوان سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور روز چهارشنبه طي مراسمي با معرفي نفرات و تيم هاي برتر در مشهد پايان يافت.

به گزارش ايرنا، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري خراسان رضوي در اين مراسم با اشاره به عملكرد سازمان آموزش فني و حرفه اي در زمينه آموزش هاي مهارتي بانوان، اين سازمان را سازمان سرآمد در حوزه بانوان دانست.
فرشته سلجوقي گفت: در جامعه افسرده و دچار خمودگي بايد براي بهبود وضعيت زنان و مادران آن در شيوه تربيتي تجديد نظر شود.
وي افزود: جامعه به توسعه پايدار و پيشرفت نمي رسد مگر اينكه مادران توانمند داشته باشد لذا بايد توجه بيشتر به بانوان داشت.
منتخب پنجمين دوره انتخابات شوراي شهر مشهد نيز در اين مراسم گفت: براي پيشرفت كشور بايد زنان را هم مورد توجه قرار داد زيرا آنان علاوه بر ايفاي نقش مادري، اشتغال در جامعه را نيز بر عهده دارند.
شهناز رمارم افزود: توسعه بدون تكيه بر تمام منابع، امكان پذير نيست و زنان نيمي از منابع كشور هستند كه بايد مورد توجه قرار گيرند.
مديركل آموزش فني و حرفه اي خراسان رضوي نيز در اين مراسم گفت: برگزاري سومين دوره اين مسابقات در مشهد، علاوه بر توجه به بارگاه منور رضوي و برخورداري از بركات معنوي آن، نشان از توجه دولت تدبير و اميد و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور به ورزش، رفاه كاركنان و به ويژه بانوان دارد.
افشين رحيمي افزود: گواه اين امر ارائه بيش از 45 درصد از آموزش هاي مهارتي بخش دولتي و 70 درصد آموزش هاي مهارتي بخش خصوصي در حوزه بانوان است.
وي هدف از برگزاري مسابقات ورزشي بانوان را توجه به سلامت و تقويت روحيه همدلي، همگرايي و نشاط در بانوان شاغل در اين سازمان عنوان كرد و گفت: نتيجه اين امر بهبود عملكرد سازمان خواهد بود.
وي با قدرداني از تلاش هاي ورزشكاران بر رعايت اصول قهرماني، انسانيت و معنويت در شئون زندگي تاكيد كرد.
سومين مسابقات ورزشي بانوان سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با حضور 15 تيم از 14 استان كشور در رشته هاي دارت، تنيس روي ميز، واليبال و شطرنج از 23 مرداد ماه در مشهد برگزار شد.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاوداني ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم