۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۶
کد خبر: 82638628
T T
۰ نفر
كشتي فرنگي جهاني فرانسه؛شكست كاپيتان تيم ملي ايران

تهران - ايرنا - سعيد عبد ولي فرنگي كار عنوان دار تيم ملي ايران در نخستين مبارزه خود در رقابت هاي جهاني فرانسه برابر حريف صربستاني مغلوب شد.

به گزارش ايرنا، نخستين روز از مسابقات كشتي فرنگي قهرماني جهان از ساعت 12:30 به وقت ايران در سالن 20 هزار نفري «آكورهتل آرنا» شهر پاريس در وزن هاي 71، 75، 85 و 98 كيلوگرم آغاز شد.
سعيد عبد ولي دارنده مدال طلاي جهان و برنز المپيك ريو در وزن 75 كيلوگرم كه 34 نفر حضور دارند پس از استراحت در دور نخست در دور دوم برابر ويكتور نمس نايب قهرمان اروپا از صربستان قرار گرفت و با نتيجه 2 بر يك شكست خورد.
حضور عبد ولي در تيم ملي كشتي فرنگي به دليل مبارزه انتخابي با پيام بويري با حاشيه هاي زيادي همراه بود و بويري به دليل كسب عنوان نخست در رقابت هاي انتخابي حاضر به انجام مبارزه ديگري با اين كشتي گير انديمشكي نشد.
عبد ولي سال گذشته در المپيك ريو ويكتور نمس را شكست داده بود و اكنون با باخت مقابل او در رقابت هاي جهاني بايد منتظر حضور اين كشتي گير صربستاني در فينال رقابت ها باشد تا بخت خود را در جدول شانس مجدد براي كسب مدال برنز امتحان كند.
همچنين محمدعلي گرايي و حسين نوري نمايندگان وزن هاي 71 و 85 كيلوگرم امروز موفق به شكست حريفاني از گرجستان و ليتواني شدند.
در وزن 98 كيلوگرم مصطفي صالحي زاده در دور نخست با قرعه استراحت روبرو است. وي در دور دوم با آرتور الكسانيان قهرمان جهان و المپيك مسابقه مي دهد. در اين وزن كه 33 نفر حضور دارند.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**1067**1701
خبرنگار: رضا رمضاني* انتشار: حميد قديمي
۰ نفر