درگيري هاي اردوگاه عين الحلوه لبنان با تروريست هاي سوريه ارتباط دارد

بيروت – ايرنا – در پي تشديد درگيري ها در اردوگاه عين الحلوه در جنوب لبنان، برخي منابع امنيتي فلسطيني فاش كردند كه «ابومالك التلي» سركرده تروريست هاي جبهه النصره كه اخيرا از ارتفاعات عرسال به سوريه منتقل شد تماس هايي با برخي تروريست هاي تحت تعقيب در داخل اردوگاه عين الحلوه داشته است.

به گزارش ايرنا، تارنماي «الميادين» روز دوشنبه با افشاي اين خبر به نقل از منابع امنيتي فلسطيني افزود: «ابومالك التلي» كه در هفته هاي اخير و پس از شكست در ارتفاعات عرسال، به همراه نيروهايش مجبور به عقب نشيني و انتقال به استان ادلب سوريه شد، از سه روز پيش با «شادي المولوي» تروريست تحت تعقيب كه در داخل اردوگاه عين الحلوه مخفي شده تماس هايي داشته و از او خواسته تا ماموريتي را به انجام برساند.
خبرنگار الميادين در اردوگاه عين الحلوه گزارش داد: برخي گروه ها و شخصيت هاي فلسطيني و حتي لبناني از همزماني درگيري هاي اين اردوگاه با جنگ در ارتفاعات راس بعلبك و القاع ابراز تعجب مي كنند.
برخي گروه هاي حاضر در اردوگاه با عناصر جبهه النصره ارتباط داشته اند و شادي المولوي تروريست معروف نيز كه تحت تعقيب نهادهاي امنيتي لبنان مي باشد در حال حاضر متواري و در داخل اردوگاه مخفي شده است.
درگيري دو روز اخير در اردوگاه عين الحلوه تا كنون 2 كشته و 8 زخمي برجاي گذاشته است. در اين درگيري ها از انواع سلاح هاي تيربار و خمپاره استفاده شده است.
اين درگيري ها در محله «الطيري» بين نيروهاي مشترك امنيتي فلسطيني با گروه هاي افراطي «بلال البدر» و «بلال العرقوب» ادامه دارد.
نيروي امنيتي مشترك فلسطيني متشكل از نيروهاي گروه هاي مختلف فلسطيني با محوريت نيروهاي جنبش فتح كمتر از پنج ماه پيش با هدف مبارزه با گروه هاي افراطي تشكيل شد.
اردوگاه عين الحلوه بزرگترين اردوگاه فلسطيني نشين در لبنان است كه طي سال هاي اخير شاهد درگيري بين گروه هاي فلسطيني همچون فتح با گروه هاي افراطي بوده است.
خاورم*390*1144
* انتشار دهنده: عليرضا جباري