۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۹
کد خبر: 83422769
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درگیری‌ها در اردوگاه «عین الحلوه» لبنان ادامه دارد

بیروت- ایرنا- درگیری‌ها در اردوگاه فلسطینی نشین عین الحلوه در جنوب لبنان به دنبال کشته شدن یک معترض در جریان تظاهرات روز گذشته در این اردوگاه، از صبح امروز (شنبه) از سرگرفته شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان (ان ان ای)، روز گذشته (جمعه) در جریان تظاهرات پناهجویان فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه اعتراض به قانون جدید کار لبنان، "حسین علاء الدین" از جمله حاضران در این تظاهرات هدف تیراندازی قرار گرفت و جان باخت.

تنش در این اردوگاه شب گذشته همچنان ادامه داشت و در فواصل زمانی مختلف صدای تیراندازی از این محل شنیده می شد.

بلافاصله بعد از انتشار خبر کشته شدن علاء الدین، صدای تیراندازی‌های سنگین و حملات خمپاره‌ای در خیابان «الفوقانی» در اردوگاه عین الحلوه شنیده شد.

از سوی دیگر روزنامه "الاخبار" در این باره نوشت: ترور حسین علاء الدین فرزند یکی از مسئولان جنبش فتح موجب از بین رفتن وحدت تظاهرات کنندگان فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه شد.
روز گذشته پناهجویان فلسطینی این اردوگاه مانند سه هفته گذشته بعد از نماز جمعه در خیابان های آن دست به تظاهرات زدند، اما سه نفر نقابدار حسین علاء الدین (20 ساله) که با دوچرخه در حال عبور از این محل بود، تعقیب کرده و هدف تیراندازی قرار دادند.

گفته می شود، مهاجمان دو برادر به نام های "ا.ع" و "ی.ع" بودند و نام پدرشان بلال است و چه بسا این اقدام یک انتقام جویی باشد، زیرا در مارس گذشته خالد علاء الدین برادر حسین علاء الدین در ارتباط با یک موضوع اخلاقی با "ی. ع" درگیر شد که در جریان آن "ی.ع" به شدت زخمی و مدتها در بیمارستان بستری بود، اما خانواده اش به جای انتقام از خالد که عضو گروه "انصار الاسلامیه" است به سراغ برادر کوچکترش یعنی حسین علاء الدین رفتند که به هیچ گروهی وابسته نیست.

خالد و حسین فرزندان جمال علاء الدین یکی از مسئولان جنبش فتح هستند.

در پی جان باختن حسین علاءالدین تظاهرات کنندگان عقب نشینی کردند و خانواده حسین به سمت مقر "بلال. ع" اسلامگرای افراطی تیراندازی کردند. منابع فتح نیز اعلام کردند، زمان آن رسیده که اردوگاه عین الحلوه را از گروه بلال.ع پاکسازی کنیم در غیراین صورت زنجیره ترورها ادامه می یابد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha