۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۳۳
کد خبر: 82640414
T T
۰ نفر

پايان فرار يك ساله قاتلان فراري در عنبرآباد

۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۳۳
کد خبر: 82640414
پايان فرار يك ساله قاتلان فراري در عنبرآباد

كرمان - ايرنا - جانشين انتظامي شهرستان عنبرآباد از دستگيري قاتلان فراري پس از يك سال توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه پايگاه پليس استان كرمان، سرگرد 'حيدر رفيعي' افزود: سال 95 شخصي با هويت معلوم در راستاي اختلافات خانوادگي قبلي در شهرستان دلگان از توابع استان سيستان و بلوچستان به قتل رسيد و مجرمان از صحنه متواري شدند.
وي اظهار كرد: پس از وقوع قتل، هويت ضاربين توسط پليس آگاهي شهرستان دلگان شناسايي و در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد كه قاتلان به سمت شهرهاي جنوبي استان كرمان متواري شده اند.
وي ادامه داد: در اين راستا با تشكيل گروه ويژه اي از ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي و هماهنگي قضايي و همچنين توجه به احتمال حضور متهمان در شهرستان تلاش براي شناسايي و دستگيري مجرمان آغاز شد.
اين مقام انتظامي اظهار كرد: ماموران پليس آگاهي شهرستان عنبرآباد پس از انجام يك سري اقدامات فني و اطلاعاتي، مخفيگاه متهمان را شناسايي كردند و موفق شدند قاتلان فراري را در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه پس از گذشت حدود يك سال از وقوع قتل دستگير كردند.
سرهنگ رفيعي تصريح كرد: 2 متهم دستگير شده براي بررسي بيشتر و تكميل پرونده به پليس آگاهي شهرستان عنبرآباد منتقل و اين افراد در بازجويي هاي تخصصي ماموران به بزه ارتكابي خود معترف شدند و دليل و انگيزه قتل را اختلافات خانوادگي بيان كردند.
جانشين انتظامي شهرستان عنبرآباد افزود: پليس به عنوان خدمتگزار مردم با چشمان تيزبين خود نمي گذارد هيچ مجرمي از چنگال عدالت محور قانون فرار كند.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسني*
3029