۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۵
کد خبر: 82643942
T T
۰ نفر
تلاش ملی پوشان كره ای شاغل در اروپا برای كسب آمادگی برای دیدار مقابل ایران

تهران- ایرنا- ملی پوشان فوتبال كره جنوبی شاغل در اروپا قبل از بازگشت به كشور خود برای دیدار مقابل ایران و ازبكستان، تلاش می كنند عملكرد مستحكمی را در تیم های باشگاهی خود به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، پنج ملی پوش كره ای شاغل در اروپا در تركیب 26 نفره جنگجویان تائه برای دیدار مقابل ایران و ازبكستان در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 حضور دارند. شاگردان شین تائه یونگ پنجشنبه آینده 9 شهریور ماه در سئول از تیم ایران میزبانی می كنند و پنج روز بعد در تاشكند به مصاف ازبكستان خواهند رفت.
17 ملی پوش كره كه عمدتا در لیگ برتر این كشور توپ می زنند، در مركز ملی فوتبال كره در شمال سئول مشغول تمرین هستند. كی سونگ یوئنگ بازیكن سوانسی سیتی روز جمعه به این جمع ملحق شد، اما سایر ملی پوشان كره ای شاغل در اروپا روز دوشنبه به تیم می پیوندند.
سون هیونگ مین مهاجم تاتنهام تلاش می كند اولین گل خود را در فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس به ثمر برساند. این بازیكن 25 ساله در فصل گذشته این رقابتها 14 گل زد و 6 پاس گل داد.
تاتنهام فردا (یكشنبه) در ورزشگاه ویمبلی میزبان برنلی است. این تیم باید باخت مقابل چلسی در دیدار قبلی خود را جبران كند. سون در دو بازی اول تاتنهام به عنوان یار تعویضی به میدان رفت، اما هنوز گلی برای تیمش به ثمر نرسانده است.
سون در دو بازی قبلی خود با بازوی گچ گرفته به میدان رفت، اما هیچ مشكلی نداشت. دست راست او در دیدار كره جنوبی مقابل قطر در ماه ژوئن دچار شكستگی شد.
در آلمان نیز، كو جا چئول هافبك اف سی آگسبورگ امروز شنبه مقابل بروسیا مونشن گلادباخ بازی می كند. كو بعد از پنج ماه به تیم ملی كره جنوبی بازمی گردد. این هافبك 28 ساله قبل از آن باید به اولین پیروزی تیمش در فصل جدید رقابت های بوندس لیگا كمك كند.
تیم آگسبورگ روز 13 اوت در جام حذفی آلمان مغلوب تیم دسته سومی اف سی ماگدبورگ شد و شنبه گذشته نیز در اولین دیدار خود در بوندس لیگا از تیم هامبورگ اس وی شكست خورد. جی دونگ ون هم تیمی كو به تیم ملی كره جنوبی دعوت نشده است، اما می تواند برابر مونشن گلادباخ بازی كند.
هوانگ هی چان از تیم رد بول سالزبورگ اتریش تلاش می كند توان گلزنی خود را حفظ كند. این مهاجم 21 ساله از بین كره ای های شاغل در اروپا بیشترین آمادگی را به نمایش گذاشته است او در 11 مسابقه خود هفت گل زده است.
هوانگ در دیدار سالزبورگ در رقابت های مقدماتی لیگ اروپا در روز پنجشنبه گذشته استراحت كرد، اما انتظار می رود مقابل اس كی اشتورم گراتس در روز یكشنبه در تركیب اصلی به میدان برود.
كوون چانگ هون دیگر ملی پوش كره جنوبی است كه برای تیم دیژون فرانسه بازی می كند، وی در دیدار روز شنبه مقابل مون پلیه قصد دارد دومین گل فصل خود را به ثمر برساند. این هافبك 23 ساله در ماه ژانویه از سوون سامسونگ بلووینگز به دیژون پیوست.
هون بعد از یك سال به تیم ملی كره جنوبی محلق می شود. او در هشت بازی خود برای كشورش سه گل زده است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با كانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1584* 1701
مترجم:مولوی* انتشار: حمید قدیمی