۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵
کد خبر: 82647822
T T
۰ نفر
افتتاح 15كیلومتر از بزرگراه مسیر راه كربلا با حضور استاندار كرمانشاه

كرمانشاه-ایرنا-در هفتمین روز از گرامیداشت هفته دولت 15 كیلومتر بزرگراه مسیر راه كربلا با اعتبار 350 میلیارد ریال با حضور استاندار كرمانشاه در شهرستان دالاهو به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در این آئین گفت: تنها یك كیلومتر از بزرگراه راه كربلا در مسیر اسلام آباد غرب تا سرپل ذهاب باقی مانده كه تا پایان شهریور امسال این مسیر نیز تكمیل و به بهره برداری می رسد.
مسعود شریفی، مسیر اسلام آباد تا سرپل ذهاب كه امروز افتتاح شد یك یاز نقاط حادثه خیر بود كه بنا به درخواستهای مردمی و نمایندگان مردم استان در اولویت بهره برداری قرار گرفت.
مدیر كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در ادامه سخنان خود كفت كه در هفته دولت بیش از 76 كیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی در استان افتتاح می شود.
شریفی اظهار كرد: 40 كیلومتر پروژه بزرگراهی، 76 كیلومتر راه شامل احداث چهار كیومتر راه اصلی محور جوانرود – ثلاث ، 49 كیلومتر عملیات بهسازی و روكش راه های فرعی در محور قلعه شاهین – پادگان ابوذرشهرستان سرپل ذهاب ، گهواره –تختگاه و گهواره – زاوله در دالاهو ،لكه گیری و روكش مسیر قلقله-بزمیرآباد در ثلاث باباجانی ، همچنین عملیات بهسای و آسفالت23 كیلومتر راه روستایی در شهرستان های اسلام آباد غرب ، صحنه و سرپل ذهاب را از جمله این طرح ها ذكر كرد.
وی در مجموع اعتبار هزینه شده راه های اصلی ، فرعی و روستایی مذكور را بیش از 235 میلیارد ریال اعلام كرد.
جاده ارتباطی كرمانشاه تا قصرشیرین در قالب بزرگراه كربلا بیش از 170 كیلومتر مسافت دارد كه بخشی از آن به صورت بزرگراه است ولی قسمت هایی از آن همچنان جاده دو طرفه و پرتردد است.
3209/3033خبرنگار:عباداله آذرگون **انتشار دهنده:فرزاد نویدی