۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰
کد خبر: 82649308
T T
۰ نفر

فرمانده كل سپاه به دیدن فرمانده كل ارتش رفت

۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰
کد خبر: 82649308
فرمانده كل سپاه به دیدن فرمانده كل ارتش رفت

تهران - ایرنا - چهار روز پس از انتصاب امیر سرلشكر سیدعبدالرحیم موسوی به سمت فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرلشكر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز(چهارشنبه) برای تبریك و تقویت همكاریهای نیروهای مسلح در محل ستاد فرماندهی كل ارتش به دیدار او رفت.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی كل سپاه با اعلام این خبر خبر گفت: در این دیدار فرماندهان ارتش و سپاه در فضایی صمیمی با ابراز خرسندی از وحدت، یكپارچگی و اخوت مثال زدنی موجود، همدلی، هماهنگی و هم افزایی در انجام ماموریتهای محوله، تحت تدابیر و فرامین فرماندهی معظم كل قوا را موجب عصبانیت دشمنان ملت ایران و ابتر ماندن تلاش آنان برای ایجاد اختلاف در نیروهای مسلح و تضعیف توان دفاعی كشور دانستند.
بر اساس این گزارش، در دیدار امیر سرلشكر ستاد موسوی فرمانده كل ارتش و سردار سرلشكر پاسدار جعفری بر پیش بینی و اجرای برنامه ها و اقدامات مشترك در راستای اهداف بازدارندگی و ارتقای آمادگی های دفاعی برای مقابله متناسب با تهدیدات فراروی كشور تاكید شد.
معارفه فرمانده جدید كل ارتش روز شنبه هفته جاری با حضور رئیس ستاد كل نیروهای مسلح، فرمانده كل سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان عالی رتبه و ارشد نیروهای مسلح برگزار شده بود.
امیر سرلشكر موسوی، چهارمین فرمانده كل ارتش پس از پیروزی انقلاب است.
او جایگزین امیر سرلشكر صالحی شد كه با حكم رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده كل قوا، به عنوان جانشین رئیس ستاد كل نیروهای مسلح منصوب شده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم كل قوا سی ام مردادماه، با صدور حكمی، امیر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقا به درجه‌ سرلشكری به سمت فرمانده كل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب و تاكید كردند: «با توجه به ذخیره‌ی عظیم نیروی انسانی كارآمد و مؤمن ارتش و تجربیات دوران دفاع مقدّس و پس از آن، انتظار می‌رود در دوران فرماندهی شما با رویكرد تحولی و انقلابی، ارتقاء توان و آمادگی‌های رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی و تأمین نیازهای معیشتی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح، شتاب گیرد و مجموعه آجا به نصاب شایسته‌تر برسد.»
اجتمام(1)**7029** 1569**خبرنگار: فرهاد شرف پور ** انتشار: علی حبیبی
برای آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر