۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۳۵
کد خبر: 82654717
T T
۰ نفر
بيش از5ميلياردتومان خيران تهران درصندوق امداد ولايت سپرده گذاري كردند

تهران- ايرنا- مدير امور شعب صندوق امداد ولايت استان تهران از سپرده گذاري 5ميليارد و 564 ميليون تومان خيران تهراني در صندوق امداد ولايت خبرداد.

عليرضا پيران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ،يكي از خدمات كميته امداد پرداخت تسهيلات قرض الحسنه است، گفت: تسهيلات قرض الحسنه اين نهاد در جهت كمك به اشتغال، درمان، جهيزيه، تحصيل، مسكن و رفع مشكلات و نيازمندي هاي مختلف خانواده هاي تحت حمايت پرداخت مي شود.
وي افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولايت توسط كميته امداد و با اخذ مجوز بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران و با هدف كمك به ترويج فرهنگ قرض الحسنه و تحقق سياست هاي بانكداري اسلامي و همچنين پرداخت تسهيلات به نيازمندان تاسيس شده است.
به گفته وي هم اكنون با اتصال به شبكه ي شتاب و تبادلات بانكي آمادگي ارائه خدمات نوين بانكي به مشتريان خود را دارد.
پيران با اشاره به سپرده گذاري خيران در شعب صندوق امداد ولايت تهران، بيان كرد: نيكوكاران در استان تهران تا پايان مرداد ماه امسال پنج ميليارد و 564 ميليون تومان در صندوق قرض الحسنه كميته امداد سپرده گذاري كردند.
مدير امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولايت استان تهران با بيان اينكه چهار هزار و 986 فقره تسهيلات حمايتي قرض الحسنه در پنج ماهه ابتداي امسال به مددجويان تحت حمايت و نيازمندان استان پرداخت شد، افزود: چهار هزار و 628 فقره تسهيلات قرض الحسنه كارگشايي به مبلغ 12 ميليارد و 607 ميليون تومان و 358 فقره به مبلغ پنج ميليارد و 184 ميليون تومان تسهيلات قرض الحسنه اشتغال زايي است.
وي با بيان اينكه ارائه تسهيلات در صندوق امداد ولايت به صورت قرض الحسنه و با حداقل كارمزد به متقاضيان انجام مي شود، گفت: همه اشخاص حقيقي و حقوقي مي توانند با مراجعه به شعب صندوق امداد ولايت و دفاتر كميته امداد در استان تهران و تكميل مدارك نسبت به افتتاح حساب اقدام كند.
پيران بابيان اينكه نيكوكاران، صندوق‌هاي محلي و خانگي و مساجد مي توانند در اين صندوق در قالب سپرده ويژه در جاري شدن فرهنگ قرض الحسنه در جامعه سهيم شوند،ابراز اميدواري كرد: با مشاركت خيران و سپرده گذاري در صندوق امداد ولايت بتوانيم شرايط مناسبي را براي حل مشكلات نيازمندان فراهم كنيم.
مدير امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولايت استان تهران گفت: سپرده گذاران مي توانند با اعتماد به صندوق قرض الحسنه امداد ولايت به افراد نيازمند تسهيلات پرداخت كنند.
وي در مورد عدم افزايش شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولايت، تصريح كرد: سياست صندوق امداد ولايت ارائه خدمات به صورت بانكداري الكترونيكي و بدون نياز به مراجعه به شعب اين صندوق انجام مي شود و ارائه خدمات در دفاتر كميته امداد توسط عوامل اجرايي صندوق امداد ولايت انجام مي شود و در اين جهت نيازي به افزايش شعب در استان تهران نداريم.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: امين كمالي فر انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/7247/ 1539
۰ نفر