۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۳۰
کد خبر: 82661737
T T
۰ نفر
دستگيري39 نفر از عاملان تيراندازي وكشف 16 قبضه سلاح در خوزستان

اهواز-ايرنا-فرمانده انتظامي خوزستان از شناسايي و دستگيري39 نفر از عاملان تيراندازي وكشف 16 قبضه سلاح در سطح استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار ' حيدر عباس زاده' با اعلام اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنيت شهروندان در سطح استان ، ماموران انتظامي با انجام اقدامات تخصصي و اطلاعاتي 39 نفر از عاملان تيراندازي هاي غير مجاز را شناسايي كردند.
وي افزود: ماموران پليس با انجام اقدامات اطلاعاتي وپليسي مخفيگاه 39 نفر را كه با تيراندازي موجب سلب آسايش و آرامش شهروندان بودند را در سطح استان شناسايي و با هماهنگي مراجع قضائي طي چند عمليات ضربتي ظرف 48 ساعت گذشته در مخفيگاهشان دستگير كردند.
سردار عباس زاده اظهار كرد: در بازرسي دقيق از مخفيگاه متهمان 13 قبضه اسلحه شكاري، 2 قبضه كلاشينكف،يك قبضه كلت كمري، تعداد يك هزار و 150 فشنگ شكاري و 216 عدد فشنگ جنگي كلاشينكف غير مجاز كشف شد.
فرمانده انتظامي استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان كرد: نيروي انتظامي مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي كه با تيراندازي هاي غير مجاز آسايش شهروندان را بهم مي زنند به صورت قاطعانه برخورد كند.
7164/6002 خبرنگار: عاطفه جوادي **انتشار :كبري آقازري