۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸
کد خبر: 82662207
T T
۰ نفر
خدمات بيمه تكميلي خبرنگاران، نويسندگان و هنرمندان الكترونيكي ارائه مي شود

تهران - ايرنا - صندوق اعتباري هنر در اطلاعيه اي اعلام كرد: به منظور ارائه خدمات سريع به متقاضيان بيمه درمان تكميلي، اين صندوق با راه اندازي سامانه اي، خدمات پرداخت اين بيمه را غيرحضوري و بصورت الكترونيكي ارائه مي كند.

به گزارش ايرنا، در اين اطلاعيه كه روز سه شنبه انتشار يافته، آمده است: اعضاي صندوق اعتباري هنر كه از طرح بيمه تكميلي درمان استفاده مي كنند از اين پس مي توانند بدون نياز به مراجعه حضوري و فقط از طريق سامانه تمامي مراحل امور مربوط به بيمه تكميلي را پيگيري و در نهايت خسارت بيمه درماني خود را دريافت كنند.
در اين اطلاعيه از متقاضيان درخواست شده با توجه به اينكه اين سامانه در راستاي انتقال خدمات حضوري به خدمات برخط الكترونيكي طراحي شده و بدليل عدم نياز حضور فيزيكي به منظور تحويل مدارك پزشكي، از مراجعه حضوري به دفاتر شعب بيمه رازي و صندوق اعتباري هنر خودداري كنند.
همچنين نحوه ارسال و دريافت مدارك در روزهاي آينده از طريق سايت صندوق به آدرس http://www.honarcredit.ir اطلاع رساني خواهد شد.
به گزارش ايرنا، بيش از 18 هزار نفر از فعالان فرهنگي و هنري در سراسر كشور براي بهره مندي از مزاياي بيمه درمان تكميلي خود و افراد تحت تكفل در تارنماي صندوق اعتباري هنر ثبت نام كردند.
صندوق اعتباري هنر در قالب سه طرح «اميد»،« آرامش» و «رفاه » با حمايت بيمه رازي خدمات بيمه تكميلي را به متقاضيان ارائه مي دهد.
فراهنگ ** 1355 ** تنظيم: علي اكبر قزوينيان * انتشار: اميد غياثوند
۰ نفر