۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۲
کد خبر: 82663569
T T
۰ نفر
رييس دانشگاه آزاد: استادان معارف پاسخگوي مطالبات دانشجويان باشند

تهران - ايرنا- رئيس دانشگاه آزاد اسلامي گفت: استادان معارف بايد علم خود را به روز كنند تا اين طريق بتوانند مطالبات دانشجويان را پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه ايرنا، فرهاد رهبر روز چهارشنبه در گردهمايي اعضاي هيات علمي اساتيد معارف دانشگاه آزاد اسلامي، به استادان معارف توصيه كرد كه در كلاس‌هاي درس از روي كتاب به دانشجويان درس ندهند زيرا دستاوردي ندارد.
وي با بيان اينكه ممكن است برخي به دنبال شبهه‌افكني باشند و بگويند انقلاب اسلامي بد است و رژيم قبلي خوب بود، تصريح كرد: استادان معارف بايد دانشجويان و جوانان را به موزه عبرت ببرند تا همه چيز را شاهد باشند تا آنها خود تصميم بگيرند كه چه چيزي خوب يا بد است.
رهبر اظهار كرد: استادان معارف مي توانند از يك ميليون و 600 هزار دانشجو مشغول تحصيل در واحدهاي آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي بهترين استفاده را براي آموزش آموزه هاي ديني داشته باشند.
وي ادامه داد: بايد آموزه‌هاي ديني را به صورت سيستماتيك به نسل جوان و دانشجويان منتقل كنيم.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي افزود: با دانشجويان با ضمير پاك و ذهن پرسشگر روبرو هستيم و اين وظيفه استادان معارف است تا بتوانند ذهن و ضمير پاك جوانان را به خود جلب كنند؛ يعني هر كسي كه بتواند از اين فرصت استفاده و دانشجويان را جذب كند، دستاورد بزرگي داشته است.
رهبر با بيان اينكه دشمن براي جنگ فرهنگي با ايران ابزارهاي خود را به روز كرده و ارتقا داده، گفت: دشمنان مي‌خواهند با استفاده از ابزارهاي جنگ فرهنگي ضماير پاك و پرسشگر دانشجويان و جوانان ايران را به سمت خود جلب كنند، بنابراين چه كسي در جمهوري اسلامي ايران وظيفه پاسخ به شبهات دانشجويان را دارد؟ اعتقادي به پاسخ تدافعي به شبهات ندارم. يعني بهترين دفاع حمله است كه بايد تهاجمي جلو رفت و قبل از اينكه كسي ذهن و قلب دانشجويان را تصاحب كند، ما بايد در اين زمينه پيش قدم شويم.
وي خاطرنشان كرد:استادان معارف فرماندهان جبهه فرهنگي كشور در دانشگاه‌ها هستند و وظيفه فرماندهي لشگر را داريد.
فراهنگ ** 9022 ** خبرنگار: رقيه نوري * انتشار: اميد غياثوند
۰ نفر