۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۰۹
کد خبر: 82665553
T T
۰ نفر
امام جمعه شهرري:كشتارمسلمانان ميانمارتلخ ترين حادثه امروزجهان اسلام است

شهرري ـ ايرنا ـ امام جمعه شهرري با بيان اينكه 3 هزار مسلمان بي گناه در كشورميانمار كشته شده اند گفت: كشتارمسلمانان ميانمار تلخ ترين حادثه امروز جهان اسلام است.

به گزارش ايرنا، سيد علي شاهچراغي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرري در حرم عبدالعظيم افزود: سازمان ملل بعد از اين همه كشتار مسلمانان توسط دولت جنايتكار ميانمار تازه اعلام كرده است مي خواهد اين موضوع را بررسي كند.
وي ادامه داد: لشكر كشي و جنگ راه حل مقابله با دولت جنايتكار ميانمار نيست بلكه جهان اسلام مي تواند با اعمال انواع فشارهاي و تحريم هاي اقتصادي و سياسي جلوي اين جنايت ها را عليه مسلمانان مظلوم اين كشور بگيرد.
شاهچراغي در ادامه به تحولات و پيروزي هاي جبهه مقاومت در عراق و سوريه و همچنين پيام تبريك بشاراسد به رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و بيان داشت: پيروزي هاي جبهه مقاومت كاملا با تدبير و راهبردهاي مقام معظم رهبري صورت گرفته و اگر اين تدابير نبود بايد الان در داخل ايران با تروريست ها جنگ مي كرديم.
وي اضافه كرد: امروز داعش به لطف جان فشاني هاي نيروهاي مقاومت نفس هاي آخر خود را مي كشد و اين در حالي است كه زماني دشمنان مي گفتند داعش در مدت سه روز دولت قانوني سوريه را ساقط خواهد كرد.
شاهچراغي در بخش ديگر سخنان خود به روز «تحكيم خانواده» اشاره كرد و عنوان داشت: ماهواره و برخي سايت ها و كانال هاي در فضاي مجازي امروز نهاد خانواده و فروپاشي آن را هدف خود قرار داده اند و مي خواهند همان بلاي كه بر سر خانواده هاي غربي آورده اند را بر سر ملت ما بياورند.
وي افزود: خانواده هاي ايراني بايد ترفندها دشمنان را بشناسند و با برگشت به ارزش هاي اصيل ايراني اسلامي و روايات اهل بيت(ع) در خصوص تحكيم خانواده زندگي خودشان را بيمه كنند.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: امير جعفري سرگزه انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/3218 / 1539