۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹
کد خبر: 82667218
T T
۰ نفر

عمليات بازگشت حجاج به اصفهان پايان يافت

۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹
کد خبر: 82667218
عمليات بازگشت حجاج به اصفهان پايان يافت

اصفهان - ايرنا - مدير كل فرودگاههاي استان اصفهان از پايان عمليات بازگشت حجاج استان هاي اصفهان و چهارمحال بختياري از روز گذشته - شنبه - خبر داد.

روابط عمومي فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان روز يكشنبه به نقل از ' حسن امجدي ' اضافه كرد: عمليات بازگشت حجاج بيت اله الحرام در فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان كه از روز 15 شهريور ماه آغاز شده بود در ساعت 16 و 30 دقيقه روز جمعه 24 شهريور ماه 96 پايان يافت.
وي افزود: طي اين عمليات ها 6 هزار و 365 زائر بيت الله الحرام از شهرهاي جده و مدينه به استان اصفهان بازگشتند.
امجدي بيان كرد: اين حجاج در قالب 44 كاروان با 24 پرواز در قالب 44 كاروان از استان هاي اصفهان و چهارمحال و بختياري از طريق فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان به وطن بازگشتند.

مدير كل فرودگاههاي استان اصفهان با بيان اينكه اقدامات مورد نياز براي اعزام و استقبال از زائرين از ماه هاي قبل شروع شده بود گفت : در اين راستا علاوه بر بسيج كاركنان فرودگاه استان اصفهان در قالب ميز خدمت و راهنماي مسافر در ترمينال پروازهاي خارجي جهت خدمت رساني به حجاج، با تشكيل كميته حج با مشاركت تمامي سازمانهاي و ارگانهاي مرتبط از جمله پليس فرودگاه،گذرنامه ، ناجا، اورژانس، قرنطينه،گمرك،حج و زيارت استان، شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي نسبت به ساماندهي امور و بهبود سطح خدمات اقدام شد.
وي با اعلام رضايت از روند اجرايي عمليات رفت و برگشت حجاج و قدرداني از كليه عوامل دست اندركار اضافه كرد :همه سازمانها در اين مدت با آمادگي كامل و افزايش كاركنان در راستاي تسريع در عمليات و خدمت رساني مطلوب اقدام كردند.
فرودگاه اصفهان پس از فرودگاه هاي امام خميني(ره)، مشهد و گلستان در رتبه چهارمين فرودگاه پرترافيك پروازهاي حج تمتع قرار دارد.
فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي در شرق اصفهان داراي دو باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جايگاه پذيرش انواع هواپيماي مسافربري و ترمينال پروازهاي داخلي و خارجي است.
ت 7150 /
خبرنگار: علي نعماني** انتشار: سلطانمرادي