۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۳۴
کد خبر: 82668565
T T
۰ نفر
افزون بر 100 روستاي سخت گذر دزفول زير پوشش شبكه مخابراتي قرار گرفتند

دزفول - ايرنا - معاون استاندار و فرماندار دزفول گفت:افزون بر 100 روستاي سخت گذر در بخش هاي شهيون و سردشت اين شهرستان از خدمات مخابراتي بهره مند شدند.

حبيب اله آصفي روز دوشنبه با اشاره به تلاش صورت گرفته براي تامين زير ساخت هاي مخابراتي مناطق سخت گذر و كوهستاني دزفول به خبرنگار ايرنا افزود:با تلاش صورت گرفته سايت مخابراتي منطقه كوهستاني و سخت گذر سالند دزفول به روز شده و 2 سايت جديد نيز در مناطق صعب العبور و سخت گذر ديگر شهيون راه اندازي شد.
رئيس اداره مخابرات دزفول نيز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اجراي طرح هاي مخابراتي در مناطق شهيون و سردشت را حاصل تلاش و پيگيري فرماندار و نماينده مردم دزفول برشمرد و گفت:با اجراي طرح هاي مخابراتي در مناطق سخت گذر و كوهستاني دزفول ، روستاهاي اين مناطق زير پوشش شبكه همراه اول قرار گرفتند.
محسن ارجمنديان با اشاره به اينكه 90درصد اين روستاها در بخش شهيون و مابقي در بخش سردشت واقع شده اند گفت:در حال حاضر وضعيت مخابراتي اين روستاها توسط كارشناسان در دست بررسي است تا در صورت وجود مشكل براي رفع آن اقدام شود.
شهرستان دزفول 118 هزار مشترك تلفن ثابت دارد.
رئيس اداره امور عشاير دزفول نيز ضمن تقدير از تلاش مخابرات دزفول در جهت بهره مندي عشاير و روستائيان از خدمات مخابراتي گفت:در گذشته به علت نبود زير ساخت مخابراتي در مناطق عشايري دزفول با مشكلات زيادي مواجه بوديم به طوري كه هنگام بروز حادثه و نياز به نيروهاي امدادي امكان تماس تلفني عشاير مقدور نبود كه در برخي موارد منجر به مرگ مصدوم و فرد حادثه ديده مي شد.
محسن پورفرخي افزود:با تلاش هاي صورت گرفته در حال حاضر مشكلي در اين روستاها وجود ندارد و در صورت بروز حادثه و يا مشكل سريعا اطلاعرساني مي شود.
بخش سردشت با بيش از 57 روستا و 2 دهستان و بخش شهيون با 200 روستا و 5 دهستان از توابع شهرستان دزفول مي باشند.
7278/6068
خبرنگار:رقيه كردي-انتشار:محمدعلي فريدپناه