۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲
کد خبر: 82669625
T T
۰ نفر
كشف 5 ميليارد ريال كالاي قاچاق از چهار دستگاه كاميون در ماكو

اروميه- ايرنا- فرمانده انتظامي آذربايجان غربي گفت: ماموران انتظامي ماكو محموله قاچاق پنج ميليارد ريالي را از چهار دستگاه كاميون در مرز بازرگان كشف و پنج نفر را در اين پرونده دستگير كردند.

سردار ناصر اصلاني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: پس از اطلاع ماموران از بارگيري كالاي قاچاق از گمرك بازرگان با استفاده از چهار دستگاه كاميون، موضوع به سرعت در دستور كار پليس مبارزه با كالاي قاچاق و ارز ماكو قرار گرفت.
وي اضافه كرد: ماموران مبارزه با كالاي قاچاق و ارز با انجام اقدامات اطلاعاتي نامحسوس و تحقيقات لازم موفق شدند هر چهار كاميون حامل بار قاچاق را پس از خروج از گمرك بازرگان در داخل شهر بازرگان شناسايي و براي بازرسي آنها را متوقف كنند.
وي ادامه داد: در بازرسي ماموران از كاميون هاي توقيفي 58 هزار و 915 كيلوگرم يراق آلات، پروفيل آلومينيومي و نوار پلاستيكي قاچاق كشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامي آذربايجان غربي گفت: كارشناسان ارزش ريالي كالاهاي كشف شده را بيش از پنج ميليارد ريال برآورد كرده اند.
سردار اصلاني افزود: در اين راستا پنج نفر متهم دستگير و چهار دستگاه كاميون توقيف شد.
وي اظهار كرد: تشديد مبارزه با قاچاق كالا محوري ترين برنامه نيروي انتظامي به شمار مي رود و اين مهم در تحقق مسير اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال بسيار كارگشاست .
به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه نيروي انتظامي اين استان در سال جاري است.
6009/2093 ** خبرنگار: يوسف رحيمي ** انتشار دهنده: صابر چهرقاني