۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۷
کد خبر: 82679338
T T
۰ نفر

دستگيري عاملان زورگيريهاي شبانه در مشهد

۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۷
کد خبر: 82679338
دستگيري عاملان زورگيريهاي شبانه در مشهد

مشهد- ايرنا- رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي گفت: عاملان زورگيريهاي شبانه با تهديد قمه در بلوار شهيد رجايي مشهد دستگير شدند.

فرماندهي انتظامي خراسان رضوي روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ حميد رزمخواه گزارش داد: با دريافت پرونده اي مبني بر زورگيري شبانه با سلاح سرد در محدوده بلوار شهيد رجايي موضوع در دستور كار تيمي از پايگاه شرق پليس آگاهي مشهد قرار گرفت.
وي بيان كرد: در بررسي اظهارات مالباخته كه مردي جوان است مشخص شد در ساعات پاياني شب به صورت پياده در مسير منزل در حال حركت بوده كه دو مرد موتورسوار با تهديد قمه پس از ضرب و جرح، گوشي تلفن همراهش را زورگيري كردند.
او ادامه داد: كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي پايگاه شرق پس از بررسي دقيق اظهارات مالباخته تحقيقات گسترده اي را آغاز و با استفاده از شيوه‌هاي نوين پليسي راكب موتورسيكلت را شناسايي و با يكسري تحقيقات ميداني او را با هماهنگي مقام قضايي دستگير كردند.
رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي گفت: متهم در بازجويي به زورگيري با همدستي يكي از دوستانش اعتراف لذا همدست متهم كه داراي سوابق متعدد كيفري است نيز در عمليات غافلگيرانه و ضربتي دستگير شد.
وي افزود: متهمان در بازجويي تكميلي و طرح مواجهه حضوري با تعدادي از مالباختگان به هفت فقره زورگيري تلفن همراه در محدوده بلوار شهيد رجايي و فروش اموال مسروقه به يك تبعه خارجي اعتراف كردند. فرد مالخر نيز دستگير شد و تحقيقات از متهمان براي كشف ديگر جرائم احتمالي ادامه دارد.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسين كريم زاده
7505/1858