یك كشتی تجاری در منطقه آزاد انزلی از خطر غرق شدن نجات یافت

انزلی - ایرنا - تیم امداد و نجات دریایی اداره كل بنادر و دریانوردی استان گیلان، موفق شدند یك كشتی تجاری را در منطقه آزاد انزلی از خطر غرق شدن نجات دهند.

مدیر روابط عمومی اداره كل بنادر و دریانوردی گیلان شامگاه جمعه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: كشتی تجاری اركیده 1 كه طی چند ماه گذشته در حوضچه بندركاسپین متوقف بود، گرفتار امواج خروشان دریا شد و بدنه آن بر اثر برخورد با موج شكن بندركاسپین سوراخ شد.
امیر ایزدی افزود: تیم امداد و نجات دریایی اداره كل بنادر و دریانوردی گیلان پس از اطلاع ، به محل حادثه اعزام و موفق به جلوگیری از خطر غرق شدن این كشتی تجاری شدند.
وی یاد آور شد: این كشتی طی عملیات امداد و نجات دریایی توسط تیم امداد و نجات بنادر و دریانوردی با حضور مدیركل بنادر و دریانوردی گیلان از خطر غرق شدن نجات یافت .
صبح امروز (جمعه) نیز یك شناور خدمات صیادی در بندرانزلی گرفتار شرایط نامساعد جوی حاكم بر منطقه و امواج خروشان دریا شد كه متاسفانه این شناور، غرق شد و با وجود انجام چندین عملیات جستجو و نجات از سوی تیم های امداد و نجات دریایی اداره كل بنادر و دریانوردی گیلان ، تاكنون از سرنوشت چهار خدمه آن خبری در دست نیست.
بندرانزلی در 40 كیلومتری غرب مركز گیلان واقع است.
خبرنگار: رضا اكبری**انتشار دهنده:بابایی
7471 /6030